Bila nak larat ni?

Salam

Alkisahnya ptg semalalam balik dari keja kitaorg (1 family) minum petang sambil makan mempelam harum manis.... wah mmg sedap sgt harum manis tu.... aiman punya la pulun makan... si adik pulak relaks je sebab dia x suka sgt...


Sambil minum2 tu byk la cite yg kuar... aku ngan abah ni sembang x ingat dunia la... tetiba aiman mencelah... abah jom kita pegi kedai... aik aku hairan tanya la nak wat apa nk ke kedai pulak... tau si Aiman ni jawab apa.. nak ajak abah beli beras ngan ayam... mlm ni nk mkn nasi.. nanti kita nak mkn apa pulak mlm ni... abah dh tersenyum simpul almaklumlah dapur dh lama x berasap... :(


aish... buat malu betul la aiman ni... bukan mama x nak msk tapi mama betul xde tenaga nk memasak segala bagai.. kekadang sgt je baru msk... kesian anak mama kan.. selalu mkn air tgn mama... tapi bila mama mengandung kali ni asyik2 mkn tapau je.... sabar ye.. nanti mama sihat dan kuat mama msk sedap2 untuk ank mama :)

4 comments:

  1. wah,akan dpt twins yer..seronok nya..bermakna anak u akan jd 4 kan..

    ReplyDelete
  2. a'a.. InsyaAllah akan jd 4... org keliling kta kuat bodek bos ni sebab tu cepat naik pangkat.. org naik satu2 tapi sya trus naik 2... :)

    ReplyDelete
  3. anak yg pintar...hihi..
    xpa nnt sis ble msk puas2.. =)

    ReplyDelete
  4. fahmi : hope so ... jgn lepas ni bg alasan sbuk jga baby pulak :)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE