Melody Monday #1

Assalamualaikum

Syiela suka sangat lagu ni. Even drama dia pun syiela ikut sampai en.hubby naik pening. Nasib skrg dh habis.

subhanallah aku mencintainya
subhanallah aku menyayanginya
dari ufuk timur hingga ke barat
selalu di hatiku



11 comments:

  1. lagu apa syiela..?nak jugak tauuu

    ReplyDelete
  2. akak, saya pun suka lagu ni kak ;)

    ReplyDelete
  3. haha...kesian sama hubby awak. haha

    ReplyDelete
  4. akk,baby twin ea..wah,bestnye..alhamdulillah..suke2:)

    ReplyDelete
  5. cam pnah dgr lgu apa ea?

    hehe.. msa tu ngah comel lgi ikut jer kakak ckp ape,skang ni da xcomel dh

    ReplyDelete
  6. jemput singgah.....
    eh..dh singgah ke belum...e

    ReplyDelete
  7. syeila...
    ucu tak pernah dengar lagu ni..atau x perasan..tp liriknye best jugak..
    baby twin(dlm kandungan) tu mcm mn..ok ke...harap2 semuanya selamat..

    ReplyDelete
  8. congrats sis sbb expecting twins baby..bes nyer.. :)

    ReplyDelete
  9. heheh x ayu pn, sy bkan pranita ^^
    sy... doremon

    ReplyDelete
  10. kalau dah suka tu susah nak cakap ler... hehe..

    ReplyDelete
  11. kwn2 ... syiela tau nyanyi je.. tajuk dh lupa.. sori ye

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE