Wanita Merokok

Assalamualaikum..

Pagi tadi tengah melayan lagu kat radio suria tiba2 nmpak satu keta ni.Tingkap terbuka.Pastu tangan terkeluar skit dari tingkap.nampak rokok di kepit antara jari.Tapi yang berminat nak tahu lagi seban nampak jari tu cantik sangat. Dalam hati dok kata cantiknya jari dia macam perempuan. runcing je pastu kuku berkilat mmg terjaga la.so syiela pun mula la nak intai nak pastikan jantina.

Yela nak tengok juga rupa si jari yang cantik menawan kalbuku ini. Sekali memang perempuan da.Eh! fenomena menghisap rokok di kalangan perempuan di sekitar Kedah ni mmg jarang dapat di lihat. Susah sangat sangat la nak jumpa perempuan perokok.kalau kat bandar2 besar tu mungkin orang tak heran sangat.

Sayang sungguh  muka sangat cun.kulit putih melepak. tapi merokok.dalam dok merokok pun nampak sangat yang mata tengah kuyu tahan mengantuk.Tapi kalau mengantuk sangat pun ambik la benda lain. Jangan dok hisap rokok bukan ke merbahayakan kesihatan.Tak sayang badan agaknya perempuan tadi tu. Iskh ni dah sampai opis tu ternampak2 lagi gelagat perempuan tadi.Tapi terfikir juga apa nak kisah sangat dia sendiri tak fikir kesihatan dia kenapa syiela pula nak lebih2..


*** pagi pagi lagi dah jadi wartawan ***

22 comments:

  1. betol! kat perumahan aimie pon...pmpn bertudung lag merokok.. adeeh...

    ReplyDelete
  2. kak..mlm tdi pon sy terjumpa pompuan cantik isap okok kuar tangn skit dari cermin kete..muka ja cantik..tapi bila isap okok dengan penuh gaya mutu keunggulan gitu..terus jd huduh!

    kak, widget utk baby duk pusing2 tu nape tak pilih yg twin? nnti de 2 bb duk gerak2 situ..:-)

    ReplyDelete
  3. Tak suka tgk perempuan merokok..
    nmpk buruk jer..

    ReplyDelete
  4. aritu saya nampak perempuan betudung merokok.
    pakai baju kurung lak tuh. dengan rasa bangga hisap rokok di halayak ramai. tak sayang diri lah tuh..

    ReplyDelete
  5. kalau zaman uwan den..mmg nampak tak kisah pompuan hisap rokok..itu pun org tuo-tuo yg hisap..skrg ni teruk sgt..yg mudo hisap rokok..konon tak happening..wak luuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  6. makin ramai yang tak segan silu mcm tu...

    ReplyDelete
  7. ish..langsung x sesuai la kalau perempuan merokok..hilang terus kewanitaannya..malu la..

    ReplyDelete
  8. betul
    perempuan kalo merokok nmpk jalang

    ReplyDelete
  9. salam syiela.
    Situasi ini sya selalu nampak. Kawan sya sendiri. Dia selalu isap tp bukan depan umum la. Bila tgk dia isap memang nampk huduh. Sya & suami penah nasihat. dia pun sedar tp xde perubahan. mungkin tggu bila dia kawin baru berubah kot !tp benda ni semua lahir dr hati sendiri utk berubah. bILA hal ni tjadi pd kawan sendiri, memang tak tau mahu bilang apa la.

    ReplyDelete
  10. pompuan cantik hisap rokok trus hilang 50% markah kecantikannya :)

    ReplyDelete
  11. tak cun la kalau perempuan hisap rokok. nampak macam perempuan tak baik. lagipun bahaya untuk kesihatan kan?

    ReplyDelete
  12. Nak promo iklan kat sini boleh ?

    "Anda mengantuk ? Makanlah kopiko !"

    Iklan dah tamat ... thanks

    ReplyDelete
  13. orang lalaki merokok pun aku dah menyampah sangat... ini kan pulak kalau perempuan yang merokok! menyampah kuasa dua la...

    ReplyDelete
  14. pompuan tu baru balik kampung kot.. dia keje KL.. thats y relaks je..

    ReplyDelete
  15. haha..tok saya pun merokok...hisap rokok daun... :)

    ReplyDelete
  16. malam tadi baru terjumpa pompuan merokok. kat depan cc. dah la sebelah tu klinik. budak2 tengok. esh, xtau malu betul..


    XD

    ReplyDelete
  17. amboiii..perempuan mmg sungguh tak baik kalau merokok..selain nampak jxxxxx,tak baik jugak utk kesihatan..

    ReplyDelete
  18. hemmmm..no no no lahh pmpn hisap rokak...x manis lahhh di pandang org....

    tp pmpn skrg selamba ye....

    ReplyDelete
  19. erm tak faham kenape ade pompuan yg pilih utk merokok.. kalau lelaki mungkin alasan dorang sebab nak kasi macho, tapi kalau perempuan takkan nak tunjuk macho jugak...

    ReplyDelete
  20. mungkin pada mereka,bila merokok tu nampak moden n kebandaran lagi kot huhuhu..mcm2 kan..tak berapa sedap mata tgk... *bukan nak kata kita nie baik sgt*

    ReplyDelete
  21. Yati pun x berapa suka dengan perempuan yg merokok. Syiela. blog yati mmg xde comment box. yati hide. syiela comment kat shoutbox je. ;)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE