Wordless Wednesday #3 cantik bukan sebarang cantik

Assalamualaikum

cantik tapi beracun ni

26 comments:

  1. bunga apa tuh kak? xpenah tgk,cantikkk

    ReplyDelete
  2. bunga apa beracun lak ni...
    macam bunga kesidang yang wangi harum tu...

    ReplyDelete
  3. wah.. bunga beracun pun ada yer..

    ReplyDelete
  4. bunga apa ni syeila?? klu manusia..muka je cantik tp sikap membunuh kan!!

    ReplyDelete
  5. bunga apa ni kak syiela? cantik la.

    ReplyDelete
  6. Bunga ni namanya lily of the valley( sedap jugak kan namanya) .. tapi kalau di makan ( dalam kuantiti yg byk akan menyebabkan muntah2,sakit mulut dan krem seluruh badan.racunnya akan menyebabkan jantung gagal berfungsi sepenuhnya

    ReplyDelete
  7. cantek munger nie.....mcm loceng...wahh beracun lahhhh....

    ReplyDelete
  8. bunag lily ea? tak pernah tengok..cumel, bersih..tapi beracun

    ReplyDelete
  9. bunga apa ekk
    serius beracun?
    wahhh

    ReplyDelete
  10. wah bunga pe ni??

    tapi

    memang cantik lah..:)

    ReplyDelete
  11. bunga apa nie...? sy tak pernah jumpa lgi bunga nie..
    ~mungkin maksud gmbr nie, jgn pndang pada rupa luaran semata-mata..~

    ReplyDelete
  12. yang..i folo sini ya..ur 444 follower..
    wiiii cantik no kan hehe :)

    pssst preggy twin ke..bestnya..tahniahhh ya..
    eppy blogging..

    ReplyDelete
  13. yg cantik tu la biasanya beracun hehe

    ReplyDelete
  14. tak tahu bunga apa ni..tp mmg cantik..

    ReplyDelete
  15. nape bunga ni terbalik ke bawah..
    bhaya kan kalau tak tau beracun..

    ReplyDelete
  16. oo cantik tapi beracun.bahaya ni ehehhe

    ReplyDelete
  17. cantik..hee..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE