Raya

Assalamualaikum..

Orang dah basi pasal cerita raya.Syiela baru nak mula. Almaklumlah seminggu kat kampung.Happening sangat.. walau badan tak berapa nak upaya.letih mmg ketara.asik nak tido je. Ni pun letih tak habis lagi walau dah start keja :).

Raya tahun ni tak sempat nak bergambar berempat sebabnya Aiman dah pandai.Balik dari masjid ja trus hilang. Pegi beraya kutip duit raya.Pastu bila orang kasi siap bagitau tak mau dah.Duit Aiman dah banyak.Duit abah dengan mama pun banyak.. sabar jelah. Dengan mak mertua pun tak sempat nak bergambar.Sebab kami beraya kat sna belah petang.So bila petang tetamu ramai.

Abah teringin baby girl.. sambar cucu sedara jap :)


asyik makan kuih raya je si Iqbal ni

bersama mak syiela

si Iqbal ni yang teruja






Langsung takder gambar si Aiman sampai ke petang :)...

23 comments:

  1. selamat hari raya, smoga ceria2 selalu...(^____^)

    ReplyDelete
  2. saya tak dapat nak shout la kak...ruangan mesej tu tertutup...

    ReplyDelete
  3. eh??sama la kita..kita pun kaler pink gak..hikhik

    ReplyDelete
  4. bila dah jadi mak2 ni...selain bergembira....letih pun ada....

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya....comel perut hihihihihihih..

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya Syiela dan keluarga...
    hai Aiman x kisah....

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya juga.. ^_^
    hehe..blh plak x nk duit raya dh.. ;)

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya.. Maaf zahir batin ^^

    http://bulatmata.blogspot.com/
    BulatMata

    ReplyDelete
  9. tu dia baju raya peknen hehehehe
    el lglah gambar raya..anak2lah jenuh pujuk tiap2 thn cam tu geram xmo bergambar sekali eeee

    ReplyDelete
  10. baju raya pink ..walau preggy still comeyyy ler syeila:))) slm aidilfitri :))

    ReplyDelete
  11. masih blum terlambat utk nina ucpkan salam syawal :D

    ReplyDelete
  12. selamat raya ke sembilan yaa.


    AHAHAHHA

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE