Malang tak Berbau

Assalamualaikum

Pagi tadi dalam perjalanan ke opis terkejut tengok satu kemalangan yang syiela rasa sungguh dasyat.Empat biji kereta terbabit dalam kemalangan tersebut.Tapi yang ngerinya,satu proton iswara telah terbang ke atas bumbung waja.Ala2 cam tengok drama pulak. Waja tu usah di kata la.Mmg remuk gila la. Macam mana la keadaan pemandu waja tersebut sebab proton tu landing betul2 bahagian depan kereta tu.Iskh.. ngeri.. tak sanggup nak jenguk tengok dengan lebih lanjut.

Dalam dok rsa ngeri tu sempat jugak snap gambar ngan hp yang tak berapa canggih ni.Tapi ntah apa ke halnya pulak tak boleh nk upload.So tak dapat la nak bagi gambaran yang sebenar.. sori ye korang.. layan cerita je la

So buat semua.Time hujan2 ni jangan la laju2 sangat. Jalan tu licin.Ingat yang tersayang ye!

23 comments:

  1. scene lakonan kot tu kak?ai pepagi bawak lelaju cenggitu..nak kejar punch card lettew.haha

    ReplyDelete
  2. syiela..mama sgt trauma dgn kisah2 kemalangan ni..sbb kereta kitaorg pernah dirempuh olih motor & penunggangnya tersandar kat pokok pisang..hu2x...nasib baik semuanya ok & dia cedera ringan je !!!..keta je yg remuk..he2x..ya kena berhati2 bila mnemandu, termasuk syiela juga..mama tak pandai drive..:)

    ReplyDelete
  3. ngerinye..
    Takut bila tgk kemalangan ni..terus takut nk bawa keta..
    *Berhati2lah dijln raya..terutamanye time skrg ni tiap2 hari hujan..bahaya bawa laju2..

    ReplyDelete
  4. dah lah musim hujan kekadang diorang nie bawak keta pun masih laju walaupun jalan licin...

    ReplyDelete
  5. ada yg mati ke syiela..allahualam noks
    takut ler tgk kete2 yg kena langgor especially yg terpesok bwh lori tu adoiii

    ReplyDelete
  6. Macam Fast and Furious plak...

    ReplyDelete
  7. fuhh.....mcm ngeri ye bunyi nyer :( hope dorang semua selamat

    ReplyDelete
  8. semoga mereka yg terlibat tu selamat.. kalau tak dpt gak tgk gmbr kat sini.

    kita semua kena hati2 la memandu,kdg2 bkn silap kita tp kecuaian org lain huhu

    ReplyDelete
  9. Nauzubillah..syiela punm jgn la dok tgk2 sgt excindent dlm keadaan gitu tau...

    Takut2 nnt terperanjat dan teringat2 plak..

    ReplyDelete
  10. huhu..dasatnyer..saya pn pnah lihat kmlgan depan mata smpai demam2 saya huhu..

    ReplyDelete
  11. malang memang tak berbau, tapi kentut memang berbau!

    ReplyDelete
  12. wush,macam manela kete tu bley naik atas kete 1 lagi ye.nauzubillah..

    ReplyDelete
  13. keep posting and keep blogging :)

    ReplyDelete
  14. ngerinya....macam manalah agaknya dgn dia orang tu....

    ReplyDelete
  15. salam.

    Kadang2 bawa kereta perlahan pun boleh myusahkan pemandu2 lain. Apa2 pun dijalan raya kita perlulah ada sikap berhemah.

    ReplyDelete
  16. yeke? adoiii.....hati2 yer semua

    ReplyDelete
  17. ish3...malang tidak berbau sungguh..

    ReplyDelete
  18. Btl kak skg msim hujan..kna lbh bhati2...

    ReplyDelete
  19. ke mana menghilang? sudah tiba masanya kah utk berehat panjang? selamat menempuh proses kelahiran,semuga dipermudahkan oleh Allah.

    ReplyDelete
  20. semuga dalam keadaan sihat2 selalu dear...

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE