2H

Assalamualaikum

Hazim (pink) Haziq (putih)

sama ker?

27 comments:

  1. nampak macam yang sebelah kanan tu cbi sikit la...

    ReplyDelete
  2. ehehe...mmg sama lah.. aunty nak cubit pipi boleh?

    ReplyDelete
  3. Nampak sama je,jangan tersilap nanti.

    ReplyDelete
  4. sama je..sama debab... eee geram. fully bf?

    ReplyDelete
  5. haziq besar lagi yer..tp muka sama..pipi tu mcm nak kena gomol jer..hihi

    ReplyDelete
  6. lebih kurang sama jer... twins ka nie

    ReplyDelete
  7. haziq nmpak bsaq sket drpd hazim kot. hehehe :)

    ReplyDelete
  8. seiras betul, mau tersalah panggil nama jugak ni hihihi...pipi kemain lagi gebunya

    ReplyDelete
  9. sama jek dua2...nak 2 org ank kn best kalo sekali bersalin dpt twin cmni...hoho...rezki masing2...mmg kiut miut bebi ni

    ReplyDelete
  10. hermmm, haziQ lagi chubby la daripade hazim..haziq diam jer..chumeeeeel ~ =)

    ReplyDelete
  11. hero yer...boleh bikin pening kepala ni....hehe

    ReplyDelete
  12. gamba ats tu sama la..
    bwh lain sikit

    ReplyDelete
  13. ya Allah comel gilosssss twin ni syiela geram aku..comel sggh2..mak dia xdelah comel sgt..muahahahahaha

    xlah..tgk cam sm jek

    caner syiela..jaga derang ok x..share lah skit caner pengalaman ko jg derang tu..yolah dua sekali kan..hehehe

    ReplyDelete
  14. comeyy...mcm nak tarik je pipi..hihi

    ReplyDelete
  15. comil & tembam baby twin..bertuah syiela..

    ReplyDelete
  16. maaf syiela, agak terlambat buat kunjungan balas...

    anyway, anak kamu memang comel... semoga keduanya sihat sempurna seperti anak2 lain & syiela serta suami mampu menjadi ibu bapa yang baik buat mereka...amin

    ReplyDelete
  17. nmpk muka serupa la akak.. tp farah tgk hazim kecik skit drpd haziq..=)

    ReplyDelete
  18. ha'ah, nampak sorang chubby sikit..bestnya ada twin..

    ReplyDelete
  19. Tomeinya dua2 kembar nie....susah nak bezakan....

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE