Orang Lelaki Memang Suka Tengok Perempuan

Assalamualaikum

Semalam lepas Aiman & Iqbal main kat luar rumah seperti biasa syiela akan pastikan semuanya telah di tutup dan berkunci

Syiela : Aiman pagar dah tutup dan kunci ke?

Aiman : Dah mama

Syiela : Grill dah kunci ke?

Aiman : Dah juga

Syiela : Sliding pun dah tutup dan kunci ke?

Aiman : Dah pun

Syiela : Curtain dah tutup belum

Aiman : Belum lagi mama.. Kenapa biar la curtain kat situ kan sliding dah tutup

Syiela : eh, mana boleh nanti orang lalu kat luar nampak mama.. cepat pegi tutup

Aiman : Ala biar la mama orang lelaki memang macam tu suka tengok perempuan

Syiela : erk.. terkelu tanpa kata

Abah : senyum sambil geleng2 kepala

20 comments:

  1. betul tu.., orang laki memang suka tengok perempuan... lagi2 kalau seksi meksi terseksa!

    ReplyDelete
  2. HAMBOIIII..KECIK2 DH PANDAI YER..HAHA

    ReplyDelete
  3. hye budak kecik dah pandai kan..hehehe..bagus ! =)

    ReplyDelete
  4. hihi..jwpn dia sgt penuh dgn kejujuran ehehehe

    ReplyDelete
  5. he2x..pandainya abg tu !!.. :)budak2 skrg kan syiela !!!..

    ReplyDelete
  6. bahaya2...pandai aiman jawab macam tu ye...

    ReplyDelete
  7. ish..ish...ish...anak2 zaman sekarg...hehe

    ReplyDelete
  8. hai budak2 skrg pandainya menjawab.........

    ReplyDelete
  9. erkk..aha..fakta neyh,aiman pun tau..he

    ReplyDelete
  10. ni, xlain xbukan, abah yg ajar la ni...hehehe

    ReplyDelete
  11. hehehe..budak2 pun tahu..moga aiman jadi anak yg taat dan soleh :)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE