Cantik tak hasil kerja saya

Assalamualaikum

Hasil kerja Iqbal setelah sebulan masuk sekolah

Hasil kerja Aiman  bila masuk umo 6 tahun

Aiman lagi

Ini pun hasil Aiman jugak

25 comments:

  1. wahhhh cantek they all kaler...

    aku dulu2 lukisan ni score tau hahaha

    tp x suka ngan cikgu lukisan tu ok

    gatal..bkn gatal ngan aku..gatal ngan budak2 yg lawo2 nyamfahhh

    ReplyDelete
  2. Iqbal baru sebulan, Aiman dah pandai. Kakak percaya Iqbal pun akan jadi macam Aiman juga. Pandai Aiman mewarna...

    ReplyDelete
  3. bagus la kje dia kemas cmni sis..sng hati sis tgk kan kan..hehee..

    ReplyDelete
  4. baru 6 thn tp hasil mewarnanya dah x comot. Maksudnya, penggunaan motor2 kecilnya dah bagus tu

    ReplyDelete
  5. kalo nak dibandingkan dgn moon.. lukisan budak2 kecik lagi lawa dari moon punyer.. hehehe

    ReplyDelete
  6. ini baru 1bulan masuk sekolah kalo 1 tahun lg cun agaknya...hoho...congratz! way to go boy

    ReplyDelete
  7. hahaha....amboi....
    da pandai dia kaler2....
    perkembangan yg baik neh...

    ReplyDelete
  8. pandai pilih warna..n kemas hasilnyer..:) tangan beseni ni...

    ReplyDelete
  9. Kemasnya Aiman kaler,si Iqbal plk pun kira kemas juga,maklumkan baru belajar....

    ReplyDelete
  10. Cantik dan kemas...pandai Aiman & Iqbal kaler..

    ReplyDelete
  11. kemas nya..dan pandai sesuaikan warna... :)

    ReplyDelete
  12. wah.. kemas.. padai aiman color2.. :)

    ReplyDelete
  13. wah.. ada kemajuan.. memang cepat belajar la anak kak syiela. :)

    ReplyDelete
  14. nice art works, very detailed coloring.

    ReplyDelete
  15. wah..dah cukup kemas tu..tahniah..teruskan usaha..^^

    ReplyDelete
  16. Koding Berkata:
    Macam mana pula dgn hasil kerja emak mereka berdua???

    ReplyDelete
  17. ok bebenor la ni dari hasil kerja aku masa kecik2 dulu...

    ReplyDelete
  18. alolo..kiutnya budak2 mewarna..hehehe

    ReplyDelete
  19. WAH..MMG PANDAI AIMAN MEWARNA..KALAU MASUK PERTANDINGAN CONFEM MENANG NI..*__*

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE