Gigitan Cinta ke?

Assalamualaikum

Bila lama tak balik kampung nyamuk2 pun melepaskan rindu pada Dable H.Kesian mereka.penuh muka dan tangan dengan gigitan cinta oleh si 'nyamuk'

tengok mata hazim.. ala2 ketumbit pun ada dek penangan nyamuk

haziq pula penuh pipi dengan gigitan cinta

zoom skit kasi nampak..alamak tak berapa nak nampak la dengan hanset 'mahal' mama ni

.


Hidung pun dah mula meleleh.Oh Dable H jangan la korang berdua terkena 'flu' pulak lepas ni.

*** Ada terbaca petua ntah kat mna ntah nak cepat hilangkan kesan nyamuk gigit ni letak bedak yang bermentol bukan lampu ya. (betul ke ejaan tu.ah belasah je la) InsyaAllah cepat hilang kesannya nanti.***

28 comments:

  1. hehe..gigitan cinta dr nyamuk yer

    ReplyDelete
  2. comelnya,..sepet macam anak cina...hihi

    ReplyDelete
  3. Sayangnya... kakak dulu kalau balik kg sedaia kelambu yg macam payung tu... sayng pipi yg gebus...

    Kakak guna bedak yg merah tu anesia eh...lupa pulak nama dia...

    ReplyDelete
  4. harap2 x kena flu.. sudah budak2 kne flu nih..

    hehee.. kasik letak yg bermentol lah.. hehehee lawak sgt part mentol lampu tu...

    =)

    ReplyDelete
  5. kampung memang banyak nyamuk..tp nyamuk kampung jarang kasi penyakitkan

    ReplyDelete
  6. tingat ms sy kecik2 dulu.. setiap kali blik kg.. even skrg pun mesti kne gigit nyamuk.. lps tu opah ltk kapur dkt nyamuk gigit tu..

    ReplyDelete
  7. alololo kesiannyaaa diaaaaa.. kalau dulu2 ada jual mopiko blh juga tolong redakan bekas gigitan kan..

    ReplyDelete
  8. EIII,SEKSA KALAU KENA GIGIT NYAMUK..KESIAN KEMBAR2 COMEL TU..

    ReplyDelete
  9. ehem..jahatnya nyamuk tu..adake dia tinggalkan gigitan cinta kat dable H..kesian diaorg..hu2x..

    ReplyDelete
  10. jht py nyamuk...dasar nyamuk...hoho...kasi bunuh itu nyamuk yg suka ggit bebi

    ReplyDelete
  11. cian Dable H ..nanti bwk mai SP :)

    ReplyDelete
  12. haha..
    nyamuk pun berkenan kat si budak tomey ni..

    hehe :)

    ReplyDelete
  13. sbis muka merah2 ye...sian dia...

    ReplyDelete
  14. alololo...cian sungguh kembar ni...Izan kalau balik kg,wajib bw kapur,kalau kn gigit,cepat2 sapu kapur..cepat hilang bengkak.
    tq singgah cni...bestnyer dapat kembar... :)

    ReplyDelete
  15. alahai siannya si kembar comel tu....

    ReplyDelete
  16. Gigitan smt dtg ke kpg tu,anak2 Kak Nurul hbs kulit jadi x cantik bila digigit agas kot time blk kpg akhir2 nie tadi....

    ReplyDelete
  17. dah x nanpak kesan nyamuk..nampak kemontelan dan kecomelan kembar je

    ReplyDelete
  18. dah x nanpak kesan nyamuk..nampak kemontelan dan kecomelan kembar je

    ReplyDelete
  19. tomeinyer die...geram tngk!!!

    ReplyDelete
  20. tomeinyer die...geram tngk!!!

    ReplyDelete
  21. tomeinyer die...geram tngk!!!

    ReplyDelete
  22. hati2 dgn nyamuk ni. sekali terkena denggi lansung takut dgn semua nyamuk.

    ReplyDelete
  23. sian dak kecik2 gini kena gigit nyamuk kan. Boh kelambu ka syiela..

    ReplyDelete
  24. alar2.. kesian nye kena gigit nyamuk..
    comel la anak kak syiela..! >_<

    ReplyDelete
  25. nyamuk ni..suka buat gigitan cinta..hrp cepat hilang kesannya..sian baby

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE