macam ni la sayang mama

Assalamualaikum


.
kalut sangat dengan Dable H sampai nak kemas rumah pun tak sempat.Syukur alhamdulillah bila tiba2 nampak aiman tolong menyimpan dan sapu sampah.Sungguh terharu. Walau pun kemas pun tak berapa nak kemas. namum niat nak tolong tu ada. 


16 comments:

  1. xpela step by step...len kali kalo wt main2 & wt selepah dh pandi nk kemas sndiri blehlh mama dia relax sket kn...bleh mama spend masa utk double H lbh sket

    ReplyDelete
  2. betul tu, berseh atau tak belakang kira, yang penting dia ada niat nak meringankan beban kita..

    ReplyDelete
  3. Bagus nyer anak akak..tak perlu tunggu untuk di suruh kan..anak yang solehah niy..bagus kak, sesungguh nyer doa ibu paling dimakbulkan..amin..

    ReplyDelete
  4. Naluri nak membantu itu yg buat hati kita gembira sebenarnya. Usia masih mentah dah pandai...

    ReplyDelete
  5. ALHAMDULILLAH..NNT DH BESAR SIKIT MESTI BOLEH DIHARAP..MCM ADIK BUI,DIA LELAKI TP TAHAP PEMBERSIHNYA KALAH YG POMPUAN..HEHE

    ReplyDelete
  6. Didiklah anak agar belajar membantu sejak dari kecil lagi..

    ReplyDelete
  7. rajin nya aiman...aiman sy lak suka main PS2 hmmmm

    ReplyDelete
  8. assalam syiela..beruntung syiela, sbb aiman faham mama dia sibuk ngan dable H..

    ReplyDelete
  9. bgslah abg aiman tulun ibu
    kena buat mcm ni sllu tw
    sbb ibu skang bz ngan adik2 tu hehehe

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE