Ganas Sungguh

Assalamualaikum

Tajuk tak hengat ye.Sebenarnya nak cerita sejak dua menjak ni Dable H dah di letakkan kat dalam walker.Jadi senanglah mama nak buat keja.Tapi kejap je dah patah ha.canme la dorang naik tak tau la pulak tengok2 je dah patah.Cer tengok tu.Aish bahaya!
Jadi bila mak sedaranya datang kesian la pulak kat Dable H ni di hadiahnya walker baru sorang satu.Alhamdulillah rezeki.Tapi kejap je baru sebulan lebih pakai dah rosak.langsung tak boleh naik.Huhuhu.sekarang ni letak kat toto bawah je.Pastu asyik nak atas dukong je la.sebab nak kemana2 belum pandai lagi. Aish penat la mama ngan abah.Lastly merap abang aiman suruh jaga adik.hehehhehe kesian abang aiman.

Alhamdulillah ada dua BE tengah running sekarang ni Modai beda beli walker baru.
Maxis iPhone 4S Refresh Extension (baru je perasan BE ni tak nampak batang hidung pun kat mna di tepeknya iklan ni)


*** Ada sesapa nak sponsor Walker kat Dable H ke.hehehehehe

38 comments:

  1. amboi ganaznya...hehehe....

    ReplyDelete
  2. patah?...ganas nya...insyaallah dimurahkan rezeki...

    ReplyDelete
  3. huhu.. ganas nya.. :)
    insyaallah..rezeki tu ada di mana-mana sahaja.. :)

    ReplyDelete
  4. hahaha caner leh patah tu
    lasak bebeno ini dua budak eh
    insyallah tu ada lah rezeki tu nti :)

    ReplyDelete
  5. alalaa. sian double H. insyaAllah, rezeki tu ad nnti sis :)

    ReplyDelete
  6. lasak sungguh double H nih..cian la pulok ye..kalo dekat blh je bagi walker ank sy..ank sy yg no.2 ni plak takut duk dlm walker.

    ReplyDelete
  7. berebut nak naik walker ke double H?? sampai patah... hehe

    xterkejar la rasanya syiela... sbb syiela ada kembar... huhhu tak aci...

    ReplyDelete
  8. alamak...sampai patah..wooii..hebat sungguh penangan ,mereka...yang mia punya masih elok lagi...nak ker...heheh sbb mia dh xnak adik..nak bagi kat sapalah...sayang beli mhal gak tu...

    ReplyDelete
  9. ehehe rezki BE tue mmg kena simpan ler buat beli walker yg tahan lasak utk dabel H...

    ReplyDelete
  10. Hebatnya.. Kena beli walker yang kakinya boleh dilipat. Rasanya tahan sikit yang macam ni. Iman dulu pun lasak juga dalam walker. Pernah jatuh sekali.

    ReplyDelete
  11. Mcm mn boleh berlaku? ganasnyee..haha ^_^ sib baik ada BE kan..LOL

    ReplyDelete
  12. Kene beli baru la tuu..
    Ganazzzz tu sampai patah dikerjakanya..

    ReplyDelete
  13. omai T.T patah ?hakhak :p

    bace entry nih ,nampak iphone 4s jek kat bawah sekali :p nak nak !

    ReplyDelete
  14. BUDAK LELAKI,MMG LAH GANAS..ANAK BUI DULU PUN SAMA,SIAP LANGGAR2 DINDING LAGI..KALAU X SILAP 3X JUGAK KITA BELI..HUHUHU..

    ***syokkan dapat BE..tahniah***

    ReplyDelete
  15. Kalau kakak dekat kakak tak nak sponsor walker tapi kakak sediakan kat rumah kakak - hantar rumah kakak biar kakak yg jaga/boleh main dgn dia best...:)

    ReplyDelete
  16. patah? ini menandakan ank kita tu aktif...hoho...anak laki mmg lasak dr kecik lg dh mnunjukkn ciri2 seorang lelaki yg snggup mengharungi rintangan...eceh

    ReplyDelete
  17. barang sekarang yg tak berkualiti..hehehe

    ReplyDelete
  18. hoho.. ini mcm pon ada ke? hehe kelakar laa

    ReplyDelete
  19. alahai.. dh patah walker ni..nmpknyer kna ganti baru ni

    ReplyDelete
  20. kena beli yg berkualiti sket, baru susah rosak :)
    pakai walker mmg mudah, bayi senang berjalan dan ibubapa senang buat kerja:)

    ReplyDelete
  21. lasaknya depa smp patah.abg aiman punya walker masa kecik ada dua.dua2 masih eloklg..skang ni turunkan dekat sepupu2 dia plak..

    ReplyDelete
  22. dah nak patah, ape leh wat.. haha.. mintak beli baru le tu

    ReplyDelete
  23. hehehe... mmg tajuk x hengat ler... :)

    ReplyDelete
  24. tu la iklan ni suka nyorok kan..

    ReplyDelete
  25. ha ha ha GANAS! GANAS! GANAS! ^_^

    ReplyDelete
  26. ganas nya hehe

    ajak akak join segmen sha http://opzzpinky.blogspot.com/2012/05/segment-follower-by-group.html

    ReplyDelete
  27. hi!

    mcmmana blh jd mm nih..ganas.nih...atau sebenarnya nak minta yg baru :)

    ReplyDelete
  28. Macamana boleh patah walker tu,takut kena kaki je yg tajam tu....

    ReplyDelete
  29. pelik patahnya macam tu sekali, kemalangan undur laju sangat kot heee.

    ReplyDelete
  30. huahua..camna boleh patah kat situ tu... boleh tahan dabel H ni ye..

    ReplyDelete
  31. lasak nya double H ye..hee..
    takut luka kena kaki je tue sis..

    ReplyDelete
  32. ehem sekejap je dable H membesar..dah pandai guna walker !!..hikk2x..awat ganas sgt dable H ek?..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE