Puding Jagung

Assalamualaikum

Kesukaan kami anak beranak



tetap licin walau daun tertanggal satu.Dan lagi satu acuan jagung tak sempat nak ambil gambar.Buang je dari bekas terus di ngap dek anak2.Hehehehhe macam la sedap sangatkan :)

29 comments:

  1. Sejukkan dan makan masa tengahari... masuk tekak sejuk dan nyamannya Syiela...:)

    ReplyDelete
  2. nyumm2..sedapp je nmpkk....dah la dlm mood nk buat puding nie..

    ReplyDelete
  3. OooOOoo..dah abis baru nk tunjuk yeh?? Takut mak mintak la tuh..


    hihihihi

    ReplyDelete
  4. nyum2..pg2 dh terbuka selera mkn puding

    ReplyDelete
  5. wooow nyummy2 siap ada bunga lagi

    ReplyDelete
  6. aduhaiiii... sedapnye... pagi2 ni nak makan lah pulak...

    ReplyDelete
  7. wah..menarik..mesti sodapkan..^__^

    ReplyDelete
  8. sedapnya akak...mkn sjuk2 bez he =)

    ReplyDelete
  9. rajin akk buat puding..nmpk senang but klu dh buat leceh gak tau..hi2selamat mnjamu selera !

    ReplyDelete
  10. nampak lazat sgt dengan kombinasi warna tu lagik.. mesti sedap kan

    ReplyDelete
  11. nampak lazat sgt dengan kombinasi warna tu lagik.. mesti sedap kan

    ReplyDelete
  12. nyummy, sedap n cantik ! ehee

    ReplyDelete
  13. aiesehhh sedapnye..dikala diet terliur plk.hahaha

    ReplyDelete
  14. Wah,memang menarik hati dan meliurkan anak tekak

    ReplyDelete
  15. suka sungguh sy tgk acuan mcm ni.. cantik.. :-)

    ReplyDelete
  16. siap ada bunga tuh..
    hehe

    p/s: salam kenal :)

    ReplyDelete
  17. sungguh unik puding jagung ni, tak sampai hati nak makan bunga.

    ReplyDelete
  18. amboi! kalerful...mmg mmbangkitkan slera bukan saja anak2 yg suka ni tp yg bukan anak pun suka gak...hoho...

    ReplyDelete
  19. ehem dah lama mama tak buat puding..hu2x..

    ReplyDelete
  20. BUI SUKA PUDING,SO NNT BUATKAN PUDING UTK BUI THEN POSKAN KE KUCHING K..HEHEHE

    ReplyDelete
  21. lama aku x wat puding2 ni
    kt umah tu aku sorg ja mkn pung
    huhuh lenkali hang buat kasi extra satu talam tuk aku eh hahahaha..talam berisi..bukan talam kosong kahkahkahhh

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE