Semuanya boleh

Assalamualaikum

Nak cerita tentang Aiman bersukan tapi belum bertenaga lagi(kehkehekeh kena kasi aura datang dulu). Pompo, girl kena flu + sakit kepala yang teramat.

Ni hari jumaat hari tu. Abah keja so mama kat rumah bersama hero2.Memandangkan flu masih menyerang sakit kepala pun masih terasa jadi biar abang2nya jelah yang mengasuh.

 ini Hazig (sila abaikan mereka2 yang seksi tu hehehehe )
 Bila tengok abang sorong Haziq dia pun nangis nak jugak
Aiman bising.Hazim ni berat la ma.Haziq senang la sikit nak tolak.. hahhaha

Tak kisah la.Janji Dable H tak nangis.Mama nak rehat :)

** kalau la abahnya tau Dable H di letak kat dalam tu...

35 comments:

  1. Hehehehee . HERO tolong mama ye ?

    ReplyDelete
  2. Boleh harap dah tolong mama...
    Boleh la mama rehat sekejapkan

    ReplyDelete
  3. comel :) pandai mujuk yaa , jgn nangis . haha

    ReplyDelete
  4. hahaha, sonok dorang kan?
    anak sop pun layan gak bakul tuh..

    ReplyDelete
  5. hahahaha kiut je aksi adik bradik ni
    riuh rumah eh

    ReplyDelete
  6. mesti riuh satu rumah kan hehe

    ReplyDelete
  7. hahaha...seronok tengok telatah budak2...comel je :)

    ReplyDelete
  8. heheh..mcm tu lah peel anak yg pelbagai ni kan, lebih2 lg hero semuanya..

    ReplyDelete
  9. bagusnya abg2 tecik tu..bertuah mama.

    ReplyDelete
  10. seronok la adik kecik tue kena tolak je yea...heheheheh

    ReplyDelete
  11. hehe..comel jer dia duk dalam tu.. :)

    ReplyDelete
  12. zaman dah berubah, dulu main tarik2 naik upih, kini masuk bakul...n then tarik!

    ReplyDelete
  13. ehem pandainya abangnya layan adik2 !!!..semuga syiela dah sihat skrg ni..banyak kegunaan bakul tu kan..he2x..

    ReplyDelete
  14. Seronoknya menjadi kanak-kanak..

    ReplyDelete
  15. hahhahha.... sy tingat ms sy kecik2 pnh gak main gini... kikikikiii

    ReplyDelete
  16. aumangaiiihhh! Boleh jadi main pulak walaupun bakul sahaja...

    ReplyDelete
  17. Hihi... syiela perasan tak budak-budak suka betul masuk bakul baju. Seronok agaknya kan... kena sorong dgn si abang.:)

    ReplyDelete
  18. waaa meriah..sama meriah mcm kat rumah sarah..ahahah maklumla 4 org boy jugak.

    ReplyDelete
  19. alala, comel nye dia. meh nk tolong tolak :)

    ReplyDelete
  20. untungnya ada abg aiman dok mengasuh dabel H... mama boleh rehat kan.

    ReplyDelete
  21. hahaha...ciut nye...3 hero yer

    ReplyDelete
  22. alolo..
    tomeynya dia dok lam raga baju =p

    ReplyDelete
  23. TAK BOLEH NAK IMEJIN KALAU ANAK DUA-DUA LELAKI...LAGI2 KALAU MCM SYIELA..ADOHAIIII...

    ReplyDelete
  24. bestnyer dpt kembar.. madam teringin nak kembar...

    ReplyDelete
  25. bagusnya..kecik2 lagi dh pndai jaga adik :)

    p/s: salam kenal

    ReplyDelete
  26. aduyai..meriahkan ada nak2 kecik ramai2..mceriakan rmh

    ReplyDelete
  27. Tak sihat juga ke. Take care n get well soon

    ReplyDelete
  28. bebudak memang suka macam ni kan.

    ReplyDelete
  29. waww.. smua hero2 nie... senang la akak nnti.. hehe

    ReplyDelete
  30. hehehh... anak2 camtu la ye.. kalau ikutkan tak terlayan kita ni

    ReplyDelete
  31. Nsib baik ada dua2 abg boleh layan Double H nie main2 bila emaknya sakit kepala.....comel je dua2 nie msk dlm bakul tu....

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE