Bakul baby di buat katil

Assalamualaikum

Bilamana mama teramat sibuk menidurkan Dable H.Budak berdua kat luar ni ada je kerjanya.Di usungnya bakul baju baby ke hall dan di buat tempat tido.Sabar jelah hai.

 Tengok tu nyenyak betul si Aiman ni

 Amboi agaknya ingat tido atas buai yg berendoi baby tu kot
Si Iqbal ni lagi la kesian hai... ala2 macam kartun jatuh pokok pun ada jugak. 

Lepas tu penat la pulak mama nak mengemasnya.So mama candid gambar dak berdua ni.Harap bila besar nanti dapat la dorang tengok gelagat dorang masa kecik2 ni camner.Sungguh memeningkan kepala mama dan kadang kala mama terpaksa bertukar jadi .... huhuhu

23 comments:

  1. amboi nyenyaknya tdo hero berdua tu. salam ziarah dari akak

    ReplyDelete
  2. msh teringin nk jadi baby la tu...hihi..

    **lena betul depa tido kan..

    ReplyDelete
  3. hehe... best kot tido kat situ...

    ReplyDelete
  4. nasib bakul baby, kalau bakul sampah?raga moto?bakul hantaran kawen ditidurnya tak ke naya kak?hehe

    ReplyDelete
  5. dia rindu nak jd bb balik kot syiela hehehehe

    ReplyDelete
  6. sedap je die tido. hehe. selamat muat la jugak kan :D

    ReplyDelete
  7. alahaiiii boleh lena dia mcm tu ya..heeee

    ReplyDelete
  8. Sedapnya Aiman tido atas bakul baju adiknya,perasan dia bb lg tu tido dlm bakul,hahahaha........

    ReplyDelete
  9. alahai penatnya aiman dan iqbal. nyenyak betul tido..innocent nye nampak

    ReplyDelete
  10. umangggaiiiii... tidur ke apa ni?

    ReplyDelete
  11. Kalauboleh kecikkan badan dia nak masuk balik dlm bakul tu Syiela:)
    Bagusnya dia tak kisah tidur kat mana pun boleh lena...

    ReplyDelete
  12. Haha. Comel. Kesian dia. Ngantuk sangat kot.. :)

    ReplyDelete
  13. alorrr siannye.penat sgt gayanyeee ^_^

    ReplyDelete
  14. Teringin lah tu... Kelakar pula tgk gaya diorang ni. Mesti dah penat main. Jdlah begitu ;)

    ReplyDelete
  15. lorr... kesiannya... tak sakit ke badan tdo dalam bakul yang tak muat tu?

    ReplyDelete
  16. alahaiii nyayak betoi yer.. 2 bradik ni tido :-)

    ReplyDelete
  17. assalam syiela..ehem aiman teringin nak jadi baby semula !!!..ha2x..

    ReplyDelete
  18. amboi..lenanya diorang tidur eh..siap ngan gaya tersendiri..hehe

    ReplyDelete
  19. MCM2 GAYA ADA..GELI HATI TENGOK..^_^

    ReplyDelete
  20. comeynya dia tdo..eh..xmuat pun slsa ka tdo nnt skit pla bdn tu..hhehehe

    ReplyDelete
  21. alolo.... bakul bby pun boleh jadi tempat dia beradu. comel je!

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE