Berhati hati semasa memandu

Assalamualaikum

Biar lambat asal selamat.Hati hati semasa memandu.Harapnya mereka yang terlibat dalam kejadian ni selamat hendaknya.

37 comments:

  1. kesiannya. kat mana ni. nauzubillahiminzalik. sheila, kuku anak saya tu tak tau la kenapa jadi mcm tu. doktor kata fungus ni suka suka hatinye saje datang hinggap. yang gambar angrybird tu adalah mini skateboard. bukan keychain. terima kasih jengah blog saya. datang la lagi..

    ReplyDelete
  2. Salam kenal...

    Dasyatnya...takut tengok..nauzubillah..

    ReplyDelete
  3. Dasyatnya,kat mana nie Syiela?...

    ReplyDelete
  4. baru lagi ke tu syiela
    kdg2 tu heran juga cam mn leh gitu sekali..betul tu harap2 tiada yg menjd mangsa

    ReplyDelete
  5. masya allah, teruknya. adoi, seram. taknak la berlaku kemalangan macam ni

    ReplyDelete
  6. astaghfirullah...

    takutnya....

    ReplyDelete
  7. Kena ambil iktibar kan. Hati2 bila memandu. Saya sekarang slow je bila bawa kereta. Takut bila dengar dan lihat org kemalangan ni.

    ReplyDelete
  8. Innalillah..hope mereka selamat..

    ReplyDelete
  9. Sangat menakutkan tengok gambar diatas..

    ReplyDelete
  10. ya allah...macam mana boleh jadi mcm nii..

    harap2 jauhkan dari kite semua kd mcm nii...

    ReplyDelete
  11. Huh.. dahsyatnya Syiela. Kat mana nie? Ngeri kakak tengok

    ReplyDelete
  12. subhanallah..takut rasanya bila tengok..itulah kena berhati2..

    ReplyDelete
  13. tulah kekadang takut bila memandu di jlanraya. kta ok... orng len pulak wat hal...

    ReplyDelete
  14. err.. takutnya.. semoga semuanya selamat :)

    ReplyDelete
  15. kat mana ni..camana boleh ternagkat sampai gitu sekali..

    ReplyDelete
  16. mintak dijauhkan la..nie mesti sondol belakang...tAKUT LA..LAGI2 HUJAN

    ReplyDelete
  17. Harap2 kita dijauhkanlah dr mala petaka yg sebegitu kan?

    ReplyDelete
  18. ya Allah teruknya accident..

    ReplyDelete
  19. Ya Allah Ya Tuhanku.. camne leh jadi sampai camtu... harap semua yg ada dlm kete tu xda pe2 la..

    ReplyDelete
  20. masyallah macam tak caya jaa tengok.. nie mesti laju sangat kan?!

    ReplyDelete
  21. dasatnya ...mcm mana la naseb driver tu

    ReplyDelete
  22. erkk , mkin pemandu dpn break mengejut ..

    ReplyDelete
  23. cemane kerete belakang boleh masuk bawah kerete tu..

    salam perkenalan..

    ReplyDelete
  24. ya Allah sampai macam tu sekali...

    ReplyDelete
  25. ehem teruknya..harap2 pemandunya ok..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE