Happy Besday Laling

Assalamualaikum

Ni citer lama terperam sudah.Kenapa mood malas menjengah kini. 14hb yang lalu besday my dear.Kami sambut kat rumah je tiada sebarang acara.Cuma makan bersama kami ja.Memandangkan dah lama anak tak pekena KFC so tapau bawa balik tuk santapan dorang nanti.

 Ini aje tuk kali ni
 kek tiramisu kesukaan mama ^_______^
 Cer teka Haziq ke Hazim yg pakai topeng tu
 Rimas budak tu..
 Tadaaa... Budak berdua ni yg kalut nak potong
 Iqbal nyanyi dengan sepenuh hati.Allah selamatkan kamu.Allah selamatkan kamu.Allah selamatkan abah dan mama (tetiba je mama sma).Allah selamatkan kamu
Susah betul nak bergambar ngan Dable H ni. 

Habis je acara potong kek tu terus je makan kalut2. Dable H merayap sana merayap sini.tangan sibuk je nak capai kek dan segala macam.Haish terus bertukar ke dining.Makan kat meja lg senang ^_^

Buat Laling ai yang sangat hensem di mata ai ni.Moga terus menjadi abah yang terbaik buat anak2 kita.Moga ikatan suci antara kita akan berkekalan hingga ke akhir nyawa.Ai tak pandai bermadah berhelah tapi yang pasti engkaulah raja hatiku.Love u so much dear.. sesekali nak menggatai dgn en.somi



13 comments:

  1. selamat hari lahir buat suami syiela..semoga dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yg baik..

    dh klik2..

    ReplyDelete
  2. HB tuk husband kak syiela..hehe..aduihhh kene kentalkn kak nk jga skembar nih..hehee

    ReplyDelete
  3. happy belated birthday tuk en hubby u tu ye! happy for both of u !

    ReplyDelete
  4. `hepi belated bezday` buat ur laling..semuga berbahagia selama2nya..amin..ehem kanak2 memang teruja nak potong kek..hikk2x..

    ReplyDelete
  5. Happy belated bday untuk your husband!!!

    ^___^

    ReplyDelete
  6. hepi besday
    smoga dimurahkan rezeki dah bahagia bersm org yg tersayang
    eh tu kek sape sebenarnya..hahahahah

    ReplyDelete
  7. Hepi belated birthday buat suami Syiela.....
    Comel je (xleh nak teka sapa tu Haziq ke Hazim)pki mask.

    ReplyDelete
  8. happy blated bzday utk hubby awk.. :-)

    ReplyDelete
  9. mama tumpang sekaki apa salahnya.2x stahun smbut beday jadinya heee

    ReplyDelete
  10. syiela tu KFC yang dengan empingan jagung tu ke? sedap?

    seronok tgk anak2 yg lebih excited!

    ReplyDelete
  11. so suwittt..happy belated birthday buat suami akak :)

    ReplyDelete
  12. wehh,,, ramai sekali tuh,, boleh ikutan makan kuenya..? :D

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE