Kek Coklat Lembab Segera

Assalamualaikum


Nak tau kenapa saya namakan segera.Sebabnya saya cuma tambahkan butter. telur dan susu :).Yang lain dah siap di pek(termasuk topping).Cuma perlu di campurkan semua bahan 1 persatu.Saya beli kat kedai je.

Balik rumah gedebuk gedebak  dah siap (sesuai tuk saya yg anak ramai dan kalau nak masak perlukan masa yg singkat)

*** Walau comot tetap nak tunjuk.. terliur tak hehehheheh ( yang tengah ngandung jangan ngidam pulak ye )

 


15 comments:

  1. Kek kalau lembab-lembab sedap Syiela. Kek coklat kakak sekeluarga suka:)

    ReplyDelete
  2. Takpe comot yg penting rasa dia sedap...^^

    ReplyDelete
  3. assalam syiela..ehem sempat jugak ya buat kek !!!..mama yg asyik tak sempat2 je..ahaha..nak sikit bole?..

    ReplyDelete
  4. huhuhu..pagi2 sarapan kek...sedap tuu

    ReplyDelete
  5. selalu juga beli yag segera mcm ni.. rasanye lebih kurang sama je

    ReplyDelete
  6. wah sdp nya..pos bah sini sabah hehe

    ReplyDelete
  7. ada jugak kek coklat lembab segera. Pasti sedap ni

    ReplyDelete
  8. sy tingin gak nk buat yg segera ni tp xpenah jumpa plak.. alahaiii...

    ReplyDelete
  9. betul tu..tak comey takper..yg penting sedap..

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. yang penting sedap tu syeila... anak2 pun suka makan kan. deco2 tu sbg bonus aje pun...

    ReplyDelete
  12. tak kisah la comot pun... kalau dah nama entri makanan... mmg terliur gak la... haha

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE