Kerana amukan pocong dan Waris

Assalamualaikum

Setiap malam kamis mesti dorang berdua ni tertunggu tunggu cerita amukan pocong dan baru ni dengar ceritanya dah ada citer baru 'waris'.

Lepas tengok tu kemain baca doa kononnya hantu tak datang la.Esoknya cer tengok apa jadi

 hahahha.. tau pulak takut.. Si Aiman siap panjat naik katil Iqbal lagi.Yang tak tahan kat katil Aiman siap toto baby bagai.
Zoom kasi dekat sikit. Hehehehe saja je letak.Supaya nanti dorang dah besar dan baca ni.Taulah peel dorang camner.

Bila tengok camni kesian sangat.Dorang ni berdikari.Kalau hujan dan guruh berdentum kuat kat luar pun esoknya camni lah keadaannya.Dorang takkan lari ke bilik kami.Bila di pikir memang kesian tapi kalau selalu takut lari ke bilik mama haru jugak kan.So biar berpeluk catu jela sampai ke pagi    =_=

Kalau baik hati cer klik SINI dan SINI.Terima kasih ye

30 comments:

  1. citer waris tu nampak cam best.. kena follow ler nnti

    ReplyDelete
  2. alaai hero 2 orang nih/..suke tgk! mesti rapat..

    ReplyDelete
  3. hihihi...comel je dorang cam 2...esok besar mesti malu2 duk tgk gmbaar ni...

    ReplyDelete
  4. ahaha. teringat zaman kecik2 dulu. macam ni la bla takut :D

    ReplyDelete
  5. ahaha. teringat zaman kecik2 dulu. macam ni la bla takut :D

    ReplyDelete
  6. hihii rapat mereka berdua ni ek... :-) kamceng

    ReplyDelete
  7. betul... better didik dari kecik.. sebab dni coz dari kecik tido sorang2 dalam bilik so tak penah ada rasa nak jadi penakut masa duk U. orang lain asal rumet balik je nak tumpang2 bilik orang lain. hehe... dni selamba je boleh layan tdo sorang2.

    ReplyDelete
  8. wah..best la mcm kwn baik..hihi

    ReplyDelete
  9. dah macam wrestling pun ada...he he.. janji kat ganggu mak ayah dia.

    ReplyDelete
  10. Kakak sekeluarga lama dah tak mengikuti cerita-cerita hantu ni Syeila...

    Suka tengok mereka berdua.. sama-sama takutlah sebab itu berpelukan.

    ReplyDelete
  11. mujur ada adik beradik...best laa mereka..
    saya kalau ccerita seram gitu mmg tak akan tgk dan tak bg sesiapa tgk dlm rumah saya...

    ReplyDelete
  12. dear, tglkan alamat kt emel ni ye
    suemiey@gmail.com

    ReplyDelete
  13. hehehe.. sampai macam sekali tidur nyer..

    tapi elok juga kan kak.. dorg tak lari trs g bilik akak bila takut.. hehe..

    ReplyDelete
  14. Alahai so sweet!!!! Suke tgk gelagat diorg ni, Aju x ajar lg anak2 tido bilik sendiri

    ReplyDelete
  15. Ala..comeynya...
    Teringat la plk masa anak2 kakain dulu2 mcm ni tidonya...

    ReplyDelete
  16. comeynye...tapi siapa yg kaki naik ats tu..sian pulak yg kne tindih tu..huhu

    ReplyDelete
  17. pet xtgok lagi cerita waris.. takut eh cerita tu?

    ReplyDelete
  18. izan bila hubby takde mmg tak tgk citer2 hantu ni. kami anak beranak pakat2 tido awal. kul 9 sume dah zzzzzzzzz....

    bagus aiman n iqbal ni.. tido gak berdua wpun takut2 ye...

    ReplyDelete
  19. heheee..mak skodeng deme tdo hehee ^_^

    ReplyDelete
  20. syiela... saya mmg pilih rancangan kat tv untuk anak2 tgk... cerita2 hantu, ganas2... mmg saya tak kasi tgk....

    ReplyDelete
  21. hihi..adik pon xberani nak tgk cite tu...
    sebab tahu kang mlm2 takot xleyh tido..hiks..

    ReplyDelete
  22. assalam syiela..beraninya ank2 syiela tgk drama tu..mama pun tak berani..hukk2x..

    ReplyDelete
  23. Memang anak yg baiklah Aiman dan Iqbal nie,berani tido dlm bilik sendiri dlm umur camni.

    ReplyDelete
  24. alaaa chomeyy nye...
    hehhe smpai tdo cm tu gaya hah dorg hehe

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE