Menu Semalam

Assalamualaikum

Dah nak berlalu hari masih juga nak tempek kat sini

 Cer teka tu apa... ni sup ekor.. dulu masa ngandung kat Iqbal mmg gila makn ni ^_^.Sekarang dah kurang


Ni pulak tomyam campur.. bila ke bloga kawan asyik nampak ni.sangat terliur tu yg suh En.Ad belikan

Sebagai pencuci mulut.Semalam cuma goreng ayam je.Yang lain datang dari dapur lain ^_^. Ambik gambar pun dah surut dah.. Dah di Ngap dek dak berdua tu =_=


23 comments:

  1. Awak, np tomyam tu nmpk cair je? Heeee~ Sy pun dah lama tak mkn tomyam. Teringat tomyam kat Jemari KJ nie. Sedap smpi menjilat siku. Jom turun KJ, mkn tomyam nak?

    ReplyDelete
  2. kak fieda pun mmg suka benor la sup ekor dgn tom yam..mkn kat luar tak sah kalau tak oder..

    ReplyDelete
  3. wah.. ade sup ekor la kat sini... hehe.. nak sikit...

    ReplyDelete
  4. kalau kami mmg suka sangat makan tomyam campur. kalau sup ekor plak smpai skrg izan tak pernah makan lagi. sbnrnya tak berani nak cuba... hehe...

    ReplyDelete
  5. sup... lama da tak makan... huhu..

    ReplyDelete
  6. sup eko ngan tomyam
    aku suka sup eko lagi
    lemak2 gitu hahahaha

    ReplyDelete
  7. rasa macam nak komen masterchef lak...

    ReplyDelete
  8. mlm2 tengok tomyam semua terus lapar la pula :D

    ReplyDelete
  9. hehe. dua2 feveret shu. sup eko mkn ngan smbal kicap sedap oo kak. :D

    ReplyDelete
  10. dua2 menu tu peberet akak...kalau dapat makan ni diet terbang entah ke mana....

    ReplyDelete
  11. tomyam slurpp =) suke3
    salam pkenalan kak

    ReplyDelete
  12. se3dapnya supekor lembuh......gluppp!!!

    ReplyDelete
  13. sup ekor sedapnyerrr...lama xmakan

    salam kenal dr wani...wani follow sini :))

    ReplyDelete
  14. sempat lg amik gambr tu sebelum semua licin hehehe

    ReplyDelete
  15. tak penah rasa lagi sup ekor sebab duk terbayang2 ekor lembu duk ngibas2

    ReplyDelete
  16. tomyam tu cam kurang pekat je..sedap ke? hehe

    ReplyDelete
  17. Sedap gila kalau dpt tomyam =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/dinosaur-eggs.html

    ReplyDelete
  18. sy n hubby pun sk sup ekor... mmg sedaplah kan.. :-)

    ReplyDelete
  19. check this link, SNTyAWTP [URL=http://www.replica--designerhandbags.weebly.com/]designer outlet[/URL] for less bwbrdNLg [URL=http://www.replica--designerhandbags.weebly.com/ ] http://www.replica--designerhandbags.weebly.com/ [/URL]

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE