Saya pun nak main kat luar

Assalamualaikum

Tengok abang abang main kat luar saya sangat la jeles.Jadi nak hilangkan kejelesan saya, saya nangis kuat kuat supaya mama bawa saya jalan2 kat luar. Tapi bila abah tiada camner nak main kat luar.Walker dah rosak.

Hehehhe sebab kesiankan anaknya abah repair yang ni dan beli lagi satu.
Bila kat luar ramai yang nak tolong jaga.Heheheh.Ni anak jiran sebelah rumah.Kalau Dable H kat luar si kakak tu rajin nak tolong jagakan Dable H.

Tengok tu Hazim nak juga dia ke belakang tu.Kat situ jiran tanam pokok bunga kertas. Hazim nak pergi capai bunga tu la.Kan cantik nampak merah2.Yang dorang berdua ni risau nanti dia kena duri.Riuh rendah la juga petang tu.

Suka sangat dia taim ni.di sorong ke sana.di sorong ke sini.hehehhehe kalau boleh kaki penat nak kejar ni

Kenapa takder gambar Haziq.Sebabnya Haziq kat atas mama.Jangan garap le dia nak naik walker.Tak rela.Nak memerap kat mama je kejanya.


*** Kepala berpinau aka pening2 lalat.Dable h tak sihat.Haziq demam dan Hazim Batuk2.Bila la korang nak sihat...

28 comments:

  1. seronok la tu leh main kat luar kan... hehe

    ReplyDelete
  2. ala cian dia..trigin nk ikut kakak n abg main di luar..hikhik

    ReplyDelete
  3. hihihi, comel...sama cam jiran, dia pun bagi anak dia dok dlm walker kat dpn rumah time petang2..

    ReplyDelete
  4. dia pun teringin gak nk main kat luar ye..

    ReplyDelete
  5. wah..sgt comel!best tue perasaan die kan..hee

    ReplyDelete
  6. bestnye dpt bebas kt luar...hihi

    ReplyDelete
  7. Dia pun jugak main kat luarann..
    Asyik dok tengok org main jer...sesakali teringin jugak..

    ReplyDelete
  8. mestilah jeles mama..abang kite bole main luar ;)

    ReplyDelete
  9. mesti jeling je jiran sebelah kat pokok bunga kertas dye tue,,,,,

    ReplyDelete
  10. nsb baik ada yg sk mlayan kan.. :-)

    ReplyDelete
  11. wah bestnya dpt keluar rumah !!!..
    semuga dable H cepat sembuh..banyakkan berihat syiela..

    ReplyDelete
  12. kena membenrontak dulu baru dapat kuar.. hehehe...

    moga double cepat sembuh...

    ReplyDelete
  13. kalau kat kg, mmg sop lepas jer anak2...
    kalau kat KL mmg susah la.. tp kalau dpt lepas kselai.. mmg tak terkejar yop... hehehe

    ReplyDelete
  14. seronoknya dia main kat luar yer...moga dable H cepat cepat sembuh...sian mama

    ReplyDelete
  15. maaf lama tak dtg jenguk sini... syiela harap anak-anak sihat walafiat semuanya yer...

    ReplyDelete
  16. mesti sernok dapt rempit kat luar.. teringat anak waktu kecik2 dulu

    ReplyDelete
  17. saye pon nak jugaakk (tiru sore penyek mamat iklan ali cafe :P)

    ReplyDelete
  18. Semoga Dable H cepat sembuh. hee :D

    ReplyDelete
  19. ayat tetap, comel :D hehe.. dye dh xsbar nk main2 tu.. hehe

    ReplyDelete
  20. sian kan bila tgk bdk2 sakit...kalo bleh mcm nk pindahkan jek sakit tu kat kita...sabarlh esok lusa sihat & dah bleh berlari lh budak2 tu...

    ReplyDelete
  21. belilah basikal yg leh letak dua org tu syiela...sat lagi rosaklah walker tu sayang woiiii hehehehehe

    ReplyDelete
  22. Siapa tak suka main-main kat luar. Anak-anak jiran memang sengaja tunggu ada peluang macam anak kakak siap dia culik bawa masuk rumah...

    ReplyDelete
  23. Iman masa baya hazim mmg takde peluang main di luar ;) sebab tu dia jd excited bila dpt keluar agaknya. Moga Double H cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  24. itu la sis,,btol lah kate org bila ank2 demam mak la yg paling pening dan sakit kpla lg2 ank2 masih kecil dan bayi kn sis..

    ReplyDelete
  25. Ramai ya peminat double H diluar rumah tu...

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE