Alhamdulillah Rezeki Lagi

Assalamulaikum

Hari yang cukup indah.Ingatkan tahun ni tiada kuih raya dari bos.Namun di saat-saat akhir bos memberi jugak.Walaupun satu bekas je tak seperti tahun-tahun lepas 2 namun aku tetap gembira.Senyum sampai telinga.Kuih yang sama seperti tahun-tahun lepas.

Kuih ni adik ipar dia yang buatkan.Mungkin ni salah satu cara dia membantu SIL dia.Tiap tahun memang camni ada empat jenis kuih dalam bekas tu.Aku paling suka yang ada hijau tu. Ntah nama apa aku pun tak tu.Yang aku tau makan ja muahahaha

Jom kita jamu mata kuih raya ni..

Kuih dia memang sedap tau.Kalau uoll nak mai la raas kat rumah saya :)

Ni pula Kawan En.Ad yang kasi alhamdulillah tak payah beli dah raya ni :)
 Bukan brooch saja dia bagi.ada juga susu kambing, sabun muka, gamat,minyak angin dan pelbagai produk kecantikan.Katanya dulu wife Kawan En. Ad ni ada buka stallbarang-barang kecantikan kat pasaraya tapi jualan tak memberangsangkan.Jadi di tutupnya stall tu dan barang yang masih ada di bagi kepada rakan-rakan.

Bagi mereka-mereka yeng merindui si kembaq.Jom layan sekeping dua gambaq dorang.Walau agak lamaa dapat juga melepaskan rindu ye :)
 Ini Hazim .. car sear dia mmg di letakkan kain pelekat En.Ad dan ni Haziq dengan kain batik mama :)

Gambar ni diambil masa balik kampung hari tu.Si Hazim siap lena tapi Haziq as usual memang main je keja dia :)


Ni Haziq tengah main spiderman..  tengok lidah tu.. tengok juga gigitan cinta kat dahi tu..
Sekarang saya nak tunjuk gigi saya kat kawan-kawan mama pula.Hehehehe dorang berdua ni dah ada 4 batang gigi.dua kat atas dan dua kat bawah.Sya juga amat suka menggigit sekarang.Mangsa saya adalah abang-abang sayang saya serta mama dan abah yang amat di kasihi :)

Ok dulu setakat ni.Korang dah balik kampung ke. saya hari sabtu kot baru nak gerak balik.Tema kami tahun ni Hijau Turqoise yang nampak sangat cun dengan kulit anak2 tapi tidak kepada mak bapaknya :)

*** Selamat Hari Raya Maaf Jika Pernah Terkasar Komen di Blog Rakan-Rakan ye.

kalau rajin moh le tambahkan tabung saya dah dah separuh penuh ni
SINI dan

Terima Kasih ye sudi memasukkan syiling ke dalam tabung saya ^_^

14 comments:

  1. Selamat Hari Raya Syiela.

    Jangan terlebih makan ya... hehehe... :)

    ReplyDelete
  2. alhmdulillah..murah rezeki akk..

    slm hari raya kak..

    ReplyDelete
  3. Heee... bestnya kalau dapat mengulek dua hero comel ini Syiela... geramlah kakak. Dah ada gigi dua..:)

    Selamat Hari Raya buat Syiela dan keluarga...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillahh .. comelnyee beby :)

    ReplyDelete
  5. sekejap je dh besar si kembar tu ye tapi maintain comel

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya dik.....
    Maaf zahir dan batin....

    Dah lama tak tengok gambar si kembar comel tu....wahhh dah tumbuh gigi ya.....

    ReplyDelete
  7. tahun ni kaler turqoise pemes sangat

    ReplyDelete
  8. banyak tu broochnya. rezeki. alhamdulillah...

    ReplyDelete
  9. wah murah rezeki kak...raya hr tu xpyh beli brooch dh hihi

    ReplyDelete
  10. cumel jer dak twin dua orang ni...

    raya hj tak de ke kuih raya dr boss...ngeeee...

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE