Dijamin Syurga Untuk Isteri

Assalamualaikum



Mudahkan nak masuk syurga.Jangan pula asyik masam muka. Jangan satu suami cakap 10 isteri jawab ( banyak kes saya jumpa ). Setengah tu suami kerja tapi isteri kat rumah tapi suami pulak balik dari kerja terpaksa masak untuk dia yang kat rumah.Sungguh terbalik... kalau sesekali takpe tapi kalau dah selalu camno tuh. 

Suami pulak bila si isteri layan bak putera raja jangan la memandang rendah pula ye.Ada satu kes ni si isteri sangat la prihatin dengan suaminya.Kedua2nya berkerja namun biasanya si isteri akan sampai dulu.Bila suami sampai je kat rumah suami cuma perlu duduk.Isteri akan buka kasut,stoking dan terus di beri air.Luar dalam memang isteri jada.Sampai kan nak pergi kerja pun isteri yang siapkan.Seperti anak2 pula rasanya. Sungguh bahagia kita dengar namun tak lama lepas tu suami tadi ceraikan dia dengan alasan sangat rimas  sedangkan si isteri mengejar pahala. Rupa2nya suami tadi dah ada yang lain.itu hanya alasan.Kesian isteri tadi. (ini cerita betul tau.... kisah yang dekat dengan saya)

*** syukur dengan apa yang ada... sangat gembira menjadi tulang rusuk En.Ad. .Sayang kamulah ^_^

JOM KEJAR PAHALA

14 comments:

  1. Mudahnya nak masuk syurgakan...cuma antara mahu atau tidak je kan!

    ReplyDelete
  2. wanita mudah untuk masuk syurga & mudah juga masuk neraka..biasalah perempuan suka sangat mulut tu berbunyi & tak tahan sabar..cepat sgt nk melenting..

    ReplyDelete
  3. mudahnya wanita nak masuk syurga...yg penting taat suami..dapatkan redha dia..InsyaAlah dapat redha Allah juga!

    ReplyDelete
  4. mudah itu yg payah..tp inshaAllah ^^

    ReplyDelete
  5. takleh terime langsung alasan rimas tu. org tak bersyukur cmtu lah kan. ;)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah juga kerana kak fieda sebahagian dari tulang rusuk en rafli yg tercinta..

    ReplyDelete
  7. perempuan mudah msuk syurga mudah juga masuk neraka..

    ReplyDelete
  8. alhmdllah kak shida doakn kak bhgia bsama suami tcinta..btul kaka yui..prmpuan sng masuk syurga dan neraka..tp pnyebabnya..adalah lelaki../ suami.. skdar pndangan dan pgalaman skeliling :)

    ReplyDelete
  9. sentiasa ingat...apa2pun suami tu tarafnyaa sgt mulia....

    ReplyDelete
  10. mudah utk syurga dan mudah jugak ke neraka kan?

    ReplyDelete
  11. Siannya dgn isteri yg Syiela citekan nie.

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE