I'm So Seksi

Assalamualaikum



Godek2 jumpa gambar lama hehhehe abaikan pemandangan yang amat tak cantik tu.Iqbal bolat sungguh masa ni.

40 comments:

  1. boolat nyeeee. melimpah limpah pipinye. hehe.

    ReplyDelete
  2. Budak apa gaya pun cantik Syiela. Kakak janji gambar budak memang suka aje Syiela. Tak kiralah dia telentang, baring, lompat apa aje semua cantik dipandang mata.

    ReplyDelete
  3. syeksyiiiii nyer...bam bam gitu....hehehe

    ReplyDelete
  4. Iqbal dan aiman rupanya,tembamnya pipi dia,klu si kembar masuk dua2 dlm tab tu camne rupanya ya......

    ReplyDelete
  5. Seronokkan menengok gambar2 lama si anak! Pasti mengimbau kenangan manis...:)

    ReplyDelete
  6. comil2 anak syiela !!!..maaf dear..mama lambat lawat syiela..

    ReplyDelete
  7. hahaahaha..comelnya..mandi satu tab...hehehe

    ReplyDelete
  8. embammmmnyeeee..due2 semangat...mcm kembar iqbal ni..ni mase kembar belum ade kan? muke abg2 die si kembar ni..hensemlah anak2 terunemu ;)

    ReplyDelete
  9. hihii comel je... muat pulak duk 2 org tu :-)

    ReplyDelete
  10. Salam kenal dari MRSnon..

    singgah jap kat ur blog ni…!

    nanti kalo ada masa free mai ler singgah umah kiter..

    http://mrsnon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. mmg sexy habisnya ni..budak2 kecik yg sexy xpe nmpk kiut jgn maknya yg sexy...hoho

    ReplyDelete
  12. hehehe..mmg seksi la korg nie..tp seksi comel..

    ReplyDelete
  13. tu dia...1 bath tab 2 org budak comel..hihihi :)

    ReplyDelete
  14. hahaha , pipi tuh , chubbynyerr , hehehe !

    salam singgah dari CP :D

    ReplyDelete
  15. ya ampun! comeynya...seronok.. rasa nak join sekaki je..eh eh..

    ReplyDelete
  16. tutup mata sebelah x mau tgk malu hehehe

    ReplyDelete
  17. Auwhh . tomey tomey . Geramnya tengok :D

    ReplyDelete
  18. Aww sexy2 hahah
    bestkan mandi dlm bath tub nak2 kalau pergi hotel waktu kecil2 dulu

    ReplyDelete
  19. dah tak muat dah tu... mai cubit sket pipi bulat tu!

    ReplyDelete
  20. Bulat dan comel ;)



    p/s : Nenas batu ada 2 harga, RM 6 dan RM8

    ReplyDelete
  21. anak2 dapat berendam gini sampai kecut n gigil baru nak keluar

    ReplyDelete
  22. teringat ms kurus2 dulu..sambil manda anak..masuk sekali dlm kolah..hahahaha

    ReplyDelete
  23. comey..xya malu sha xmalu..sbb semua adik sha llki hahaha

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE