Pemenang 1st GA

Assalamualaikum

Setelah di fikirkan banyak kali akhirnya saya memilih untuk memicit en.random.Dan yang bertuah adalah 

Neon.

*** Sila bagi alamat kepada saya sebelum 10 pagi esok ye. InsyaAllah kalau takda aral esok juga saya poskan.Takkpun minggu depan ye.Bagi kat sini pun takpe saya tak publish takpun email ke syiela_f@yahoo.com. Jika saya tak dapat alamat sebelum tu saya akan picit lagi sekali mr random tu ye ^_^

22 comments:

  1. menang dah dia...no 9 tak magik la..hihihi..tahniah!

    ReplyDelete
  2. huii..terlari satu no ja..rugi2 hehehehe tahniah pd yg menang

    ReplyDelete
  3. tahniah buat tuan badan yg bertuah..kenapa Pok Nik tak tau eh ada GA kat sini.. :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. laaa..tak perasan ada wat GA..apa pun tahniah pada yg berjaya..

      Delete
  5. eh ga aper ni wani telepas erk..pa pun tahniah tuk pemenang

    ReplyDelete
  6. nmpk sgt lme x bw blog akak. akk bt GA pon xtaw. hehe. tahniah pemenang! :)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE