Signboard Tu Suruh Pandu Laju Laju

Assalamualaikum

Petang ahad baru ni kami sekeluarga keluar kejap mencari tikar untuk di letak kat ruang tamu.Dalam perjalanan balik Aiman bising kat abah dia.Abah signboard tu tulis bawa laju awat abah bawa pelan2 ( 60-70) je abah bawa.

Mama pula sibuk tanya kat mana aiman tengok.Tu kat belakang tu dah lepas dah. Esoknya saya ke tempat kerja memang ikut laluan yang sama. Baru saya perasan signboard tu.Selama ni tak pernah perasan pun.Rupanya dia tulis camni

PANDU LAJU
MAUT MENUNGGU

Hahahaha Aiman cuma sempat baca yang atas je tapi yang bawah tu dia tak sempat baca, jadinya memang pandu laju la :)


***  Sampai ke hari ni dia masih katakan dia betul hehhehe nak kena bawa dia sekali lagi lalu kawasan tu bagi dia baca sampai habis  ^_^

28 comments:

  1. hehehe.. budak2 memang ingat akak..
    nanti kene bawak balik baca sampai habis.. ;-)

    ReplyDelete
  2. hihihi Aiman tak baca Signboard Tu..habis ya...

    ReplyDelete
  3. hehe klaka aiman

    p/s: comel header baru k.syiela? ayuuu ;)

    ReplyDelete
  4. ish...bahaya ni...mmg kene bawak aiman lalu kawasan tu lagi...suruh dia baca sampai habis

    ReplyDelete
  5. haha...saya dah terkejut dah mula-mula..ada ke signboard suruh pandu laju? haha

    ReplyDelete
  6. hehehe memg kena lalu lg sekali nie, utk yakinkan aiman hehehe

    ReplyDelete
  7. hehehe..upanye tak habis baca lagi tu...

    ReplyDelete
  8. lain mksdnya nanti tu kan kalau slh..huhu

    ReplyDelete
  9. ala sian dia tak sempat baca sampai habis..kena bawa dia lalu sana sekali lagi la nampaknya..hehe

    ReplyDelete
  10. hihii kelakarlah aiman ni.. mmg kne tunjuk dia lg sekali ni :-)

    ReplyDelete
  11. aiman2... sweet sungguh! ada masa t akak bawak la dia g sana balik..biar baca sampai habis..hehe

    ReplyDelete
  12. hahaha...kene bawak tu tengok balik..haha..sian die...haha

    ReplyDelete
  13. kena tunjuk kt aiman sekali lg ni....ku x bahaya la...kelakar la aiman ni

    ReplyDelete
  14. aiman darjah berapa ni? hehe.. ada sifat yakin diri walaupun salah. bagus keyakinan tu :)

    ReplyDelete

  15. ni kes tak sempat baca habis lah ye..hahhahah

    ReplyDelete
  16. aiman budak bijak...
    bawak lajuler... tapi tang maut tak baca lak yerk...

    ReplyDelete
  17. ahaha...aiman tak baca smpai abis rupanya...

    ReplyDelete
  18. Hahaha,Aiman2 x baca habis rupanya.

    ReplyDelete
  19. Nasib baik aiman baca, kalau tak mesti tak perasan kan! Tapi kena bawa aiman baca sampai habis...

    ReplyDelete
  20. budak2 sekali dia pandang yg tu la dia ingat sampai sudah...
    kena bwk dia bgi tgk sekali lagi..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE