Terima Kasih Semua

Assalamualaikum

Terima Kasih atas semua sokongan kawan-kawan buat saya.Alhamdulillah kini saya tenang. Saya juga cuba melayan si kembar seperti biasa. Seperti dulu tiada istilah pilih kasih hehehe.

Mereka kini amat aktif.Aduss saya perlu sentiasa mengecas bateri supaya jangka hayat tahan lama hahahaha. Yela dorang asyik ke sana ke sini.Buka lamari tolong simpankan. Sapa-sapa tersesat ke rumah saya pasti dapat tengok keadaan sebenar hehehhe.

Namun dalam keletihan melayan dorang terselit kegembiraan buat kami.Si abang - abang besar pula sekarang asyik nak peluk cium adik je.Maklumlah adik dah pandai bergelak ketawa dengan dorang hehehe.Kadang-kadang abang dulu surrender. Maaf dik abang dah ngantuk esok kita main lagi ye bye.. hehhehe adik masih kuat bertenaga lagi.Mama dan abah pun surrender dengan dorang ni.Bertenga betul tau.

Hazim pula pandang nampak apa kat lantai terus masuk mulut.Haziq cuma pegang dan tengok-tengok pastu baling.hehhehehe memang sorang ni penghibur hati keluarga kami.


*** Terima kasih sekali lagi buat kata-kata semangat dan sokongan dari kalian semua.Saya amat menghargainya

21 comments:

  1. semoga kak syiela sentiasa tenang dan tabah ye :)

    ReplyDelete
  2. salam kenal...lalu singgh sini..nati jgn lupa folow molow sya erk...:)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. seronok baca entry ni :-)

    ReplyDelete
  4. Jadikan N3 pun bagus Syiela, bila mereka besar mereka boleh baca balik. Contohnya dia kutip apa pun terus masuk mulut - mesti bila besar dia akan tersenyum sendiri membaca N3 ini.

    ReplyDelete
  5. Salam syiela....bestnya ada anak kembar yg comel.mmg maknya kena mkn vitamin lbh:D

    ReplyDelete
  6. happy for u too juga. Sentiasa doakan yg terbaik for u & family!

    ReplyDelete
  7. aktifnyer diorang semua..yang penting akak sekeluarga happy :)

    ReplyDelete
  8. semoha syiela sentiasa happy ye dgn anak2 tersayang..

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah... jgn ada pilih kasih. kesian kat dorg.

    ReplyDelete
  10. saya berangan nak twin jugak...hehehe...syoknya...walaupun letih

    ReplyDelete
  11. hehehe.. musti rasa tercuit dengan telatah dorang tu kan.hehe

    ReplyDelete
  12. mereka riang kita gumbira...camana keputusan chek up aru tu...?

    ReplyDelete
  13. syukur la akak pon dah ceria.. tgk telatah anak2 yg makin membesar bahagia kan kak..

    ReplyDelete
  14. anak2 kecil ne,,,bertenaga sungguh kan...mcm xkenal erti penat

    ReplyDelete
  15. dulu2 sy pun teringin nanti ade rzki nak kembar laa hee tp smpai skrg zaujah nye xde lagi :)

    ReplyDelete
  16. Semoga Haziq akan sembuh,suka dgr bila diorg nie dah makin aktif.

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE