WW : Dable H

Assalamualaikum


cer teka mana Satu Haziq mana satu Hazim..Gambar mereka belah kanan atas dan bawah.. belah kiri atas dan bawah ^_^

23 comments:

  1. nak teka mana satu ni... 4 4 nampak sama je semua... hihii

    semuanya comel je aksi tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe sebenarnya kalau berdepan lain dear

      Delete
  2. hihi..semua nampak sama je..tak boleh beza...

    ReplyDelete
  3. alamak cmne nak teka ni konfuse gak...hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tengok gambar saya pun konpius sebab tu saya suka letak nama :)

      Delete
  4. kembar seiras mmg tak boleh beza...confius ler

    ReplyDelete
  5. susah nak teka2 ni. Yg kiri haziq yg kan hazim ye! tapi nampak seiras sgt

    ReplyDelete
  6. Hazim kiri Haziq kanan kot. Hehe. Keliru la kak Syiela. Muka dorang sama je. ^^

    ReplyDelete
  7. alamak.... muka sama jer.. tp belah kiri hazim kot..hehe

    ReplyDelete
  8. Mak mmg ssh betui nk bezakan si kembar. Anak sedara sendiri pun slalu tertukar2. Huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe mak2 sedara dorang pun selalu tertukar

      Delete
  9. Tak dapat nk bezakan..muka sama jer..dua2 comel..^^

    ReplyDelete
  10. Kakak dari mula tak dapat bezakan kalau Syeila tak beritahu. Macam sama semuanya:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau berdepan lain kak dorang dua ni :)

      Delete
  11. Alamak, macam same jer..Maknyer boleh bezakan tak tu?..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama dia tentu la boleh hehehhe.. jgn salah org udah :)

      Delete
  12. alamak kak nampak sama la xtau nk teka hehe...double h comel jer :)

    ReplyDelete
  13. hazim kanan...haziq kiri..betol? kalo betol syiela kena balanja mkn ..

    ReplyDelete
  14. Tgk sama je dua2.....comel ada le.

    ReplyDelete
  15. camana nak teka ni kak...sama je rupa..tetap maintain comey :)

    ReplyDelete
  16. kak fieda tak tau langsung sbb 4 gambar tu mcm org yg same jer..hihi

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE