Selamat Hari Lahir Dable H

Assalamualaikum

Ni kek yang kami beli masa besday kembar hari tu.Bukan main suka lagi dorang.Kembar yang tak tau apa pun tumpang sekaki.Tak sempat nak potong kembar dah letak cop mohor kat situ.Kemudian iqbal lagi tambah.Cuit-cuit sikit sambil jilat-jilat jari tak sabar sungguh..

Kalau korang perasan kat kek ni dia tertinggal nama Haziq.Sabar jela masa beli tu kalut semacam je.Tak tengok dah so redha jela. 
Nampak rupa sangat cantik tapi rasanya.Aduhai sangat la tak sedap. Sampai hari ni ada setengah lagi kat dalam peti tu.
Mereka bertiga.kekekke. Jenuh nak mengepung budak berdua ni. Kami cuma potong kek je hehehe mamanya malas la ^_^.Ok kan janji anak-anak suka.Dah besar sikit nanti kita keluar makan-makan ye sayang-sayang semua.

31 comments:

  1. Comelnya kek angry bird.....
    Hepi besday buat si kembar.

    ReplyDelete
  2. happy birthday dable H ! nanti besa jage mama taw :)

    ReplyDelete
  3. kek tu nampak cantik tp xsedap sgt ker kak

    ReplyDelete
  4. kek tu mmg nampak comel..hepi besday utk si kembar

    ReplyDelete
  5. laa xsedap ke... rupa dia mmg cantik pun..

    ReplyDelete
  6. laa xsedap ke... rupa dia mmg cantik pun..

    ReplyDelete
  7. comelnya kek..sayang nk makan hehehee

    ReplyDelete
  8. cantik kek angry bird..

    dpt mkn kek pun bdk2 dah happy sbnrnya..

    Eppy bday double H :)

    ReplyDelete
  9. Samat ulang tahun
    Mesti sonok dpt kek angry bird :)

    ReplyDelete
  10. Hehehehe.. comel gak kek tu.. ^_^

    ReplyDelete
  11. memang comey pon kek tu.. tp comey tak sedap pulak yer...hehehe

    ReplyDelete
  12. cantik kek agry bird...perasa apa tu,..syiela..

    heppy besday twins

    ReplyDelete
  13. kalau aku, aku malas nak makan kek tu.... comel sangat...

    ReplyDelete
  14. EIII,DH BESAR KEMBAR..KALAU DEKAT NAK JUGAK AUNTIE BUI BAGI HADIAH..^_^

    HEPI BESDAY DABLE H..

    ReplyDelete
  15. Happy Birthday!Cepat betul masa berlalu,dah besarlah.

    ReplyDelete
  16. la tak sedap ke kek tu kak? tapi kiut

    ReplyDelete
  17. best nye twin,hepi besday, lawa kek dia :)

    ReplyDelete
  18. cantik color kek angry bird tu..happy birthday dable H yg comel..semoga sihat sentiasa hendaknya..

    ReplyDelete
  19. cute pulak kek tu..
    apapun Happy Birthday Double H..

    ReplyDelete
  20. Sanah helwah anak2 twin... moga diberi kesihatan yg baik sepanjang tempoh membesar..ye.jadi anak yang soleh..:)

    ReplyDelete
  21. `hepi belated bezday dable H`..ehem cantik kek utk mereka..

    ReplyDelete
  22. comelnya kek, sy mmg minat angry birds..=)

    tuelah, kadang2 kek yg cantik tp rasanya kurnag..

    buat ank2 kak syiela selamat hari lahir, smoga menjadi org yg berjaya kelak..=)

    ReplyDelete
  23. yupp jatuh ati jugak ngn kek tu...slmat ari lahir syang. mga jadi ank yg berguna ;)

    ReplyDelete
  24. sha nak kek tu..hhehe..hpy belated day for them..sorry lmbt wishhh

    ReplyDelete
  25. jgn kate akak, kite yg due nipun malas nk keluar..diorang ni suke buang air besa serentak..pulak tu lambat sket sukenah boco..menciii ibu!

    ReplyDelete
  26. Happy birthday buat Double HH :)

    Kek cantik :D

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE