Selamat Hari Lahir Aiman

Assalamualaikum

Kejap je masa berlalu. Aiman kini berusia 6 tahun. 30 September lepas sebenarnya tapi hari ni baru nak publish hehehehe. Sebenarnya hari ni besday kembaq tau.Esok kita share gambar kembaq pulak :)

Hari ni fokus untuk Aiman sayang ^_^










Moga sayang mama Muhammad Darwish Aiman menjadi anak yang soleh serta berjaya di dunia dan akhirat.Juga moga di beri kesihatan yang baik.

Kejap saja sayang mama ni dah 6 tahun.Selamat hari lahir sayang ^_^

*** Tiap-tiap bulan sambut besday.bulan 9 aiman 10 kembaq dan 11 Iqbal hehehehe

32 comments:

  1. selamat hari lahir aiman..moga menjadi anak yg berjaya didunia & akhirat ye..

    ReplyDelete
  2. Hepi besday Aiman,semoga jadi anak yg soleh.
    3 bulan berturut2 sambut besday nie.....
    Juga Hepi besday buat si kembaq tu,moga sentiasa sihat selalu.

    ReplyDelete
  3. eppy belated bzday aiman n eppy bzday utk kembar akak yg comel tu :-)

    ReplyDelete
  4. sanah helwah aiman .... membesar sbg insan yg sentiasa menjunjung Islam.... ;)

    ReplyDelete
  5. hepi besday utk semua skali ^^

    kjap jaa kn, ank sdara sy next year msuk darjah 1...

    ReplyDelete
  6. tak lama lagi dah boleh ngorat awek dah ni...

    ReplyDelete
  7. Happy birthday Aiman dan Happy Birthday Dable H

    Semoga menjadi anak-anak yang baik yer dan maintain comel :)

    ReplyDelete
  8. `hepi belated bezday aiman`..semuga jadi ank yg soleh..amin..

    ReplyDelete
  9. Happy Besday Aiman dan kembar..
    Moga menjadi anak yg soleh..

    kalau setiap bulan smbut lg senang buat sambutan besdaynye bersekali kan..

    ReplyDelete
  10. Barakallahufiq Aiman... Moga panjang umur dan sentiasa murah rezeki.... dan moga jadi anak yang soleh... encem boy ni... :D

    ReplyDelete
  11. happy befday aiman :)
    comel2 dia msa kecik2 hehee :D

    ReplyDelete
  12. selamat ulang tahun aiman,
    semoga menjadi insan yang bakal berbakti kpd negara,bangsa,agama & keluarga kelak.

    ReplyDelete
  13. kejap jer kan.. tup2 dah besar..cam anak jaa jugak...rasa baru jer dia dilahirkan...skang dah mula bjalan..heee... sronok tgk anak membesar. bila tgk pic2 lama baru kita perasan kan?

    ReplyDelete
  14. selamat hari jadi utk adik Aiman,
    tahun depan darjah satulah?

    ReplyDelete
  15. selamat hari lahir...semoga jd anak yg soleh...amin..

    ReplyDelete
  16. hepy besday aiman...comelnyer aiman kecik2 dulu eheeee

    ReplyDelete
  17. Selamat Hari Lahir Aiman, moga menjadi anak yang Soleh ye :D

    ReplyDelete
  18. selamat hari lahir aiman, lain benar muka dia masa kecik dan besar nie..masa kecik nmpk chubby je pipi hehehe

    ReplyDelete
  19. happy belated besday aiman! comel sgt2 aiman masa kecik ye!

    ReplyDelete
  20. aimann! happy birthday... semoga dapat menjadi anak yg soleh yer..

    ReplyDelete
  21. happy belated birthday aiman...moga menjadi ank soleh buat ibu ngan ayah

    ReplyDelete
  22. Hepi Besday Aiman..Semoga jadi anak yg soleh ya cayang..

    ReplyDelete
  23. Sanah helwah Aiman...ala tomey2..dah jadi anak teruna..kan..

    ReplyDelete
  24. haish..akak dah wish da ari tu tak perasan la pulak ter wish 2x..takpe la Aiman ye..hehe..

    ReplyDelete
  25. happy belated day aiman..wah dkt ja tarikh dia ngn adik2 nya..hehe

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE