WW:Ragam Budak Demam

Assalamualaikum

 Haziq yang sangat ceria :)
 sesekali gelak juga :)
 tido kejap sambil merengek
dah ala-ala hidung badut asyik nak munyik je kejanya


*** Tengok Hazim (yang pakai pampers saja tu) sampai kena dukong kat luar.. abah umpan motor baru senyap...

22 comments:

  1. Alaa sian nya..
    Get well soon yg sicomel2.. ^__^

    ReplyDelete
  2. moga cepat sembuh
    alya pun demam jugak

    ReplyDelete
  3. salam syiela...skrg musim bdk2 dmm kot,anakbuah atie pon sampai masuk wad sbb dmm:(
    Semoga anak2 syiela cpt sembuh ya.Aminn

    ReplyDelete
  4. Masa main dia lupa sekejap Syiela tu yg boleh senyum, tapi bila dah tak main tu badan tak selesa jadilah merengek... cepat baik ye sayang nak raya nie. Auntie doakan.

    ReplyDelete
  5. alahaiii.. syiannye dier.. demam ye..
    anak nani kecik tu pun baru baik demam.. last sunday demam.. isnin alhamdullillah.. dah kebah.. :) get well soon ya.. :) muaahhhsss

    ReplyDelete
  6. cian ye tgk muka bdk dmam..hihihi..mesti meragam je kan :)

    ReplyDelete
  7. alaa na terlepas entry ni heheh bz gilaa sorry!! tp dpt gakkk tgkk anak2 yg kiut tue!! ensem da besarr!! wewit~!

    ReplyDelete
  8. la sianyer..moga cpt sembuh...comel jer wani tgk dorang ni eheee

    ReplyDelete
  9. oloh demam plak..tapi tetap maintain comey ^_^

    ReplyDelete
  10. ciannya..moga cepat sembuh.
    anak kalau demam selalunya kuat meragam sikit kan..

    ReplyDelete
  11. tak sihat lagi ke budak 2 orang ni...alaaa tian nye.... moga2 cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  12. semuga cepat sembuh ya baby..amin..

    ReplyDelete
  13. alolo... tgh demam ye dabel H.. auntie doakan cepat2 sembuh ye~

    ReplyDelete
  14. demam mmg byk ragamnya... kena sabar byk... sbb pd dia semua tak kena.. hm... comei dah besar... !

    ReplyDelete
  15. ala siannya dia. get well soon ye sayang.

    ReplyDelete
  16. Siannya Hazim masih demam lg....

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE