Bangga dengan Aiman

Assalamualaikum

Isnin baru ni Sekolah Tadika Perpaduan Seluruh Sungai Petani berkumpul di Dewan IKM sempena majlis konvokeysen dorang. Sambutan dari parents pun amat menggalakkan. Padat juga la dewan tu.

Anak-anak ditempatkan di sebelah dan di selia oleh guru masing-masing.

 Ada 24 sekolah kalau tak salah semuanya.Jenuh la nak menunggu nampaknya ni 
 Di bawah ni bukan gambar Aiman pun ntah apa yg saya leka tak tau tengok-tengok Aiman dah terlepas.Jadi ambil je gambar orang lain ^_^
 Selepas naik pentas masing-masing kelaparan.... ok kita makan dulu
 Ini untuk anugerah cemerlang.Hanya 5 orang bagi setiap sekolah.Ujian bertulis diadakan untuk mengelakkan pilih kasih
 Aiman di tempat ke -2.Alhamdulillah mama bangga dengan kamu sayang. Mama pun kena ikut naik pentas iring anak.Malu ai tau dah lama tak naik pentas ^_^
 Suka sangat bila dapat hadiah tu
 Nak posing lagi sekali ngan hadiah dia tu :)
 ni set dalam kotak hadiah tu.Ha eloklah nanti nak bersunat baca buku ni ja. Tak payah mama nak beli lagi dah.
Beg ni semua orang dapat.
Dan ini sijil pelajar cemerlang.Dah siap tergantung kat dinding rumah dah pun


Alhamdulillah syukur ya Allah.Setakat ni mama bangga dengan perkembangan Aiman.Moga Aiman terus berjaya di masa depan dan membesar menjadi anak yg soleh ye sayang ^_^

*** Entry ni bukan bertujuan nak menunjuk-nunjuk ye tapi sebagai kenangan di kemudian hari ^_^

33 comments:

  1. wah tahniah..moga dah besar nnt jadi insan berguna..anak yg soleh..:)

    ReplyDelete
  2. happynyer muka aiman tu bila dah grad :)

    thaniah Aiman..semoga terus cemerlang :)

    ReplyDelete
  3. tahniah Aiman....semoga terus menjadi anak yg cemerlang....

    ReplyDelete
  4. tahniah diucapkan.. tumpang gembira ya.. =)

    ReplyDelete
  5. tahniah....nanti dah besar n baca smula blog ni msti dia senyum...:)

    ReplyDelete
  6. tahniah, adik aiman.. and untuk mamanya jugak.. hihi..

    beljaa rajen2 tau dik.. :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah syukur, tahniah Aiman, semoga terus berjaya ye ;D

    ReplyDelete
  8. tahniah ye, moga terus cemerlang dunia & akhirat hendaknyer

    ReplyDelete
  9. ANAK2 BUI HARI NI KONVO..ADA 47 BUAH TADIKA PERPADUAN DISELURUH KUCHING..MMG JENUH LAH MENUNGGU DARI PAGI SAMPAI KE PETANG..HUHU

    TAHNIAH BUAT AIMAN,BERTUAH SYIELA ADA ANAK YG PANDAI..CONFEM BANGGA KAN..^_^

    ReplyDelete
  10. congratz, aiman ^^

    ank sdara sy awal tahun depan mula skolah darjah 1, huh...

    ReplyDelete
  11. as salam

    alhamdulillah, tahniah aiman...tumpang syukur hari ni banyak berita gembira dari teman-teman :)

    ReplyDelete
  12. seronok aiman. tahun depan dah masuk darjah satu.

    ReplyDelete
  13. tahniah aiman..semoga berterusan meraih kejayaan ye..tq syiela bagi kod top komentator tu..baru je menjadi akak buat..buat pagi td tak menjadi..apa kena entah..tq banyak2..

    ReplyDelete
  14. bagus aiman!! seronokkan kak bila ank kita berjaya.. apa2 pun tahniah utk aiman n utk akak :-)

    ReplyDelete
  15. kenangan itu indah kan...

    lama tak baca buku kisah teladanmacam tu....

    ReplyDelete
  16. saya pun tumpang bangga jugak dengan aiman!!! terbaik!!

    ReplyDelete
  17. tahniah aiman.....moga cemerlang dunia dan akhirat ye nak...

    ReplyDelete
  18. Seronok tgk anak2 konvo camni kan Syiela.. Tahniah Aiman..

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah... semoga menjadi anak yang cemerlang dunia kahirat hendaknya.

    ReplyDelete
  20. Tahniah aiman dh grad hehehe...bestnyer dpt hadiah tu eheee

    ReplyDelete
  21. congrate aiman.bangganya dpt nak macam aiman ni.moga aiman terus cemerlang..:)

    ReplyDelete
  22. Tahniah Aiman semoga lebih suksess lg lps nie,gembiranya ibu dia.

    ReplyDelete
  23. tahniah aiman....sronok dia :)

    ReplyDelete
  24. tahniah aiman..jd ank yg soleh tauuu

    ReplyDelete
  25. abang besar yg cerdik yg soleh! no wonder die faham kegigihan mama die menghadp adik2 die smpai jgn suruh mengndung lagi heheh

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE