Majlis Pernikahan Farid Kamil & Diana Danielle

Assalamualaikum

Tahniah buat pasangan ini.Mereka selamat di ijabkabulkan di tepi tasik Hotel Flamingo. 











suka tengok gambar-gambar dorang nampak bersahaja dan romantik.Moga berbahagia hendaknya ^_^

Sumber Gambar : Oh Bulan

22 comments:

  1. Sama cantik dan sama padan.Tahniah dan Selamat pengantin baru buat mereka.

    ReplyDelete
  2. mmg sepadan kan diorang ni. sweet je. :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah sampai dah jodh mereka

    ReplyDelete
  4. Sweet sangattt . semoga jodoh mereka berkekalan . cantik diana danielle pakai tudung :)

    ReplyDelete
  5. trg2 gmbar dorg..fresh air lg heheee ^_^
    tahniah farid kamil dan diana danielle :)

    ReplyDelete
  6. sepadan jer tgk dorang ni..semoga bahagia selamanya

    ReplyDelete
  7. semoga mereka berbahgia hinggalah ke akhir nyawa..amin...

    ReplyDelete
  8. dah macam perkahwinan orang barat dah ek...

    ReplyDelete
  9. moga mereka kekal bahagia selamanya...amin.

    ReplyDelete
  10. congratss tok dorang ber2 wlaupun na sakit hati hahah *na suka farid kamil ni ;)

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah selesai sudah semuanya...

    ReplyDelete
  12. Barakallah..moga bahagia dan diberkati rumahtangganya .... dan dpt memimpin bahtera perkahwinannya mengikut acuan ISLAM...

    ReplyDelete
  13. sy pun sk tgk gambar dorg ni.. nmpk sweet je ;_)

    ReplyDelete
  14. pasangan sama cantik n sama padan..seronok tgk depa berdua..

    ReplyDelete
  15. Sweet sgt depa kan...majlis pernikahan lain drpd yg lain..

    ReplyDelete
  16. semoga berbahagia la hendaknya.

    ReplyDelete
  17. amin..
    semoga berbahagia hendak-Nya.
    amin
    DD pon dah bunting pelamin kan ;D

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE