Selamat Akhirnya


Assalamualaikum

Entry bermula dengan gambar ye




Benda alah ni la yang lambat jatuh masa Aiman bersunat hari tu. Lepas seminggu bersunat mereka kembali ke klinik ingatkan nak buka semua rupanya dia buang separuh ja.dan tinggal benda ni kat 'burung' dorang.Jadinya ke hulu ke hilir dengan benda alah ni la.

Mengikut doktor dalam masa 2-3 hari benda alah ni akan jatuh sendiri tapi rupanya sampai seminggu juga la baru jatuh.

Masa hari jumaat 23hb baru ni dah nampak tanda tanda yang benda alah ni nak jatuh.Dalam hati berkata esok mungkin akan jatuh sepenuhnya.Esok tu memang betul jangkaan saya.Mulanya dia jatuh sebelah je.Di sebabkan benda ni agak berat untuk di tampung oleh kulit mati tu jadinya yang baki tak jatuh tu tergantung dan terheret serta terluka (korang fahan tak, kalau tak faham, fahamkan jelah ye)

Jadi tak sanggup tengok Aiman ke pedihan saya decide untuk gunting kulit mati tu.Bila gunting takdak la dia nak sakit lagi dah.Bila cakap kat dia dia bagi je. Tapi bila saya sampai dengan gunting dia dah meraung sakan,merapu meraban bagai (rasanya still fobia ngan gunting kot). Siap cakap abang sayang mama, mama abang sayang mam betul betul ni hehehhehe

Sampai bengkak mata juga la menangis, dan menangis tu bukan pelan pelan. Gaya suara macam di dera teruk betul padahal tak buat apa apa pun.Sampailah abahnya campur tangan baru la saya dapat gunting. Yang kelakarnyabila saya dah gunting dia tanya dah ka belum mama.. sabar jelah wahai anak.

Yang hitam tu kulit mati yang tergantung yang saya gunting tu.Jadi bila saya gunting automatik benda alah tu dapat keluar dengan bebasnya :)

Disebabkan Aiman bersunatlah terhasilnya ENTRY HANTU BUNGKUSAIMAN AIMANDAH JADI PONDOK MAINANGAYA MEREKA DI OFFICE


*** Dapat info yang dua orang sepupu dia ni benda alah tu masih melekat kat situ belum jatuh jatuh lagi.

Nasib bersunat sekali je kalau banyak kali jenuh la saya
   
   


32 comments:

  1. hehe..mcm2 kan anak2 ni,kelakar rasanya aiman ni,saya belum ada pengalaman mcm ni lg

    ReplyDelete
  2. nasib baik bersunat tu sekali gak... kalau banyak kali aku pun naik jenuh gak!

    ReplyDelete
  3. pengalaman kita sama la masa Qayyum bersunat dulu hehehe

    ReplyDelete
  4. kite tgk pun da seriaukan kak..kalau puan sakit beranak, laki besunat dgn bernikah hehe..

    ReplyDelete
  5. Lega Aiman punya cerita next will be another children Syiela. Anak lelaki semua pulak tu. Tunggu turn ajelah... Tiap 2-3 tahun sekali Syiela kena buat kerja ini...

    ReplyDelete
  6. oh ada benda alah tu rupanya.. tak pernah tengok pon..hee

    ReplyDelete
  7. aduh..saya pun seriau baca..sbb xder pengalaman..nasib baik anak saya pompuan hkhik

    ReplyDelete
  8. la bukan sakit mana pun kan meraung jer lebih tu heehee dh tu siap tanya dh sudah belum..aiman oh aiman hikss

    ReplyDelete
  9. tak pernah mengalami situasi ini sebab semua anak perempuan!

    ReplyDelete
  10. alahaiii kak... sy yg baca entry ni rasa ngilu plak.. lbh2 lg akak kata nak gunting.. adehhh.. saya plak rs skit.. hihi

    ReplyDelete
  11. salam perkenalan...

    :D

    dayah pun ada anak bujang juga...sedang berkira kira nak sunatkan dia tahun depan..

    :)

    ReplyDelete
  12. budak2 mn pun takut weii meraung tgk gunting..hahaha apalah ko ni

    ReplyDelete
  13. mcm tu rupa benda tu? huhu.. tak pernah tgk. time adik2 dulu xde pun.

    ReplyDelete
  14. new info for me, pengalaman akn sy jua nnt for my hero...hihi

    ReplyDelete
  15. hihihi..tak paham sbnr ye mcmne keadaan bnda ni..tp takpela..bace yg bab gunting meraung2x tu klakar..hahaha..slmt sekali je kan kak :D

    ReplyDelete
  16. tak tau la guano kisah mama ngan aiman mama lak nnt.. hehehe

    ReplyDelete
  17. xpernah pula nur tgk menda tu..
    time adik2 dulu xde rasanya menda ni...
    mungkin sbb adik sunat cara lama kot..tok mudim..hihih

    ReplyDelete
  18. boleh bayangkan keadaan diakan.. meraung bagai nak rak yerk..
    kelakar kelakar.. tapi paham gak rasa hati diatu..
    moga cepat sembuh sesembuhnyer...

    ReplyDelete
  19. hahaha dekat "burung"
    sepanjang Na bace entry ni Na tersenyum jeeeeee

    Kak tapi mcm sakit je etgk benda tuuu ..lagi2 berpaut kat "burung tu"
    ")

    ReplyDelete
  20. syiela ada la pengalaman ragam anak bersunat ni..akak dua2 ank pempuan..

    ReplyDelete
  21. oooooo. skrg ade sarung ehhhh. hehe. safety first. :)

    ReplyDelete
  22. hehe..nampak kecik impak besar..

    ReplyDelete
  23. kelakooo betul aimannn kakkk.
    siap cakap sayang mama sayang mama. hahhaaaa

    ReplyDelete
  24. anak buah saya bersunat cara lama je.

    ReplyDelete
  25. he2..mama takde pengalaman ni..ank pompuan,pastu sorang je..hu2..

    ReplyDelete
  26. ouch... ngilu lak baca... aiman ok ka? darah kuar tak?

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE