Fellina Beauty : Losyen Pelangsingan Badan Yang Paling Hot

Malas untuk berdiet keterlaluan?
Krim pelangsingan sebelum ni berbau halia, serai serta panas?
Risau juga dengan pengambilan supplement penurunan berat badan yang memudaratkan?
Kini memperkenalkan Losyen badan yang unik dan istimewa!
Inchloss Lotion dari Felllina Beauty
InchLoss wangi memukau rasa tak perlu rasa malu untuk pakai, tidak terlalu panas.
Rumusan yang bagus untuk kulit, melembutkan kulit,menyelesaikan masalah kulit kering,selulit dan bagi masalah tapak kaki merekah pun boleh cuba.


Apakah keistimewaan Inchloss ini sehingga mendapat sambutan yang menggalakkan dan paling hangat masa kini?

Diformulasikan dari bahan semulajadi yang selamat untuk semua, termasuk wanita hamil (dengan syarat jangan sapu pada perut dan pinggang, untuk ibu yang menyusu dan mereka yang berpenyakit gastrik.

ang sedanga makan pil kurus pun boleh mencuba utnuk mendapatkan hasil yang lebih memberangsangkan

Selain menghilangkan lemak yang berlebihan serta selulit, ia juga memperbaiki dan merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat,anjal dan berseri

Boleh di sapu pada pipi dan dagu(hanya sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan double chin serta menjadikan dagu lebih runcing

Cara Menggunakan Inchloss Lotion

Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang kurang enak di pandangsambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat seperti gambar di bawah sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

Sapu dua kali sehari lepas mandi pagi dan malam (kalau nak cepat kurus sapu banyak kali pun takpe)

Sesuai untuk lelaki dan juga wanita


Harga RM75 (free postage) RM 80 (Sabah dan Sarawak)


"Produk ini amat digalakkan ada bagi wanita atau lelaki yang dah gemuk atau kurus yang ada isi tak best di luar sana. Perlu ada dalam handbag masing2 tiap hari ye"

Pengasasnya sebelum dan selepas


Anak anda selesema DrSneez dapat membantu sangat mudah cuma sapu sahaja KLIK SINI UNTUK INFO LANJUT
Bedak yang kini mendapat sambutan hangat 3 in one KLIK SINI UNTUK INFO LANJUT
Tasbih digital..mudah di bawa ke mana sahaja.dalam kereta,lrt semua tempat pun boleh KLIK SINI UNTUK INFO LANJUT

Jom like page facebook syiela..semua maklumat ada di sana LIKE SINI tak pun jeling kat belah kanan atas sekali..jom like kat situ ^_^

sms 012 4003624 untuk sebarang order ...

Terima kasih atas sokongan semua atas perniagaan online ini...

30 comments:

  1. Mmg tengah femes felinna ni....

    ReplyDelete
  2. femes losyen ni.rata2 yg beli kata mujarab..

    ReplyDelete
  3. col anak kembar akak guna digi...jualan hebat :P

    ReplyDelete
  4. Kalau utuk bahagian punggung tak ada ke ? hehe

    ReplyDelete
  5. Pernah jugak dgr pasal lotion ni. Okay ke?

    ReplyDelete
  6. mmg femes la produk ni skg kan.opismate saya pon ada jual

    ReplyDelete
  7. In Shaa Allah thn depan nak try gak..

    ReplyDelete
  8. ramai yg kata ok losyen ni kan..selamat menjual syiela..

    ReplyDelete
  9. klu abg try ni mesti tinggai kulit jer

    ReplyDelete
  10. wah wah... mcm best je.. tu lah, syiela dan try ke...
    tak de kesan2 kat kulit ke, mcm hitam2 ke.. lebam2 ke....?

    ReplyDelete
  11. boleh dapat kat kedai di luar ke?

    ReplyDelete
  12. salam syiela...

    barangan yg elok dipakai

    ReplyDelete
  13. Tengah hot produk ni sekarang kan :D

    ReplyDelete
  14. losyen tgh hot meletup letop sekarang nie

    ReplyDelete
  15. mmg terbaik la syiela produk ni..kak fieda masih setia dgn felinna..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE