Hari Pertama Sekolah

Assalamualaikum

Alhamdulillah selamat sudah urusan persekolahan Aiman tadi.Pagi tadi merupakan program transisi buat pelajar tahun 1 Sek Keb Sri Aman.

Program ni bertujuan untuk para pelajar dekat dengan sekolah.So far alha,dulillah berjalan lancar.lepas ni nampaknya Aiman akan ke sekolah dengan menaiki bas.Harapnya Aiman akan biasa nanti :)

Sebelum ke sekolah pagi tadi sempat juga mama ambik gambar buah hati mama ni ^_^




hoho rambut masih panjang belum sempat di potong.Tadi cikgu dah warning lepas ni kalau rambut panjang juga cikgu tarik sampai tercabut tiga urat rambut kekkeke.Jangan risau sayang mama akan suruh abah cepat cepat bawa ke kedai gunting sebelum sempat cikgu tu tarik ^_^

Ha bergaya tak saya.Tak meyempat sungguh budak ni nak belajar.Tadi cuma program berkenalan ja.Aiman di tempatkan di kelas 1 wawasan.Ada  3 kelas untuk pelajar tahun 1. Dari apa yang di perhatikan setiap kelas menempatkan lebih kurang 30 orang pelajar.ramai Tu!

Harapnya Aiman dapat belajar dengan tenang nanti.Tadikan ada jumpa satu twin ni.Dorang sekelas dengan Aiman.Nampaknya kat rumah pun berkawan dengan twin kat sekolah pun kawan dengan twin juga nanti.  

Jom jengah FB SyielaDbeauty untuk promosi bedak arab 50g.

47 comments:

  1. Aiman akan jadi anak yang cerdik. InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  2. mesti xcited dia....hihi..blaja rajin2 ye...

    ReplyDelete
  3. awalnya mula sesi suai kenal ye...
    di sini isnin depan kot mulanya...

    ReplyDelete
  4. slmat menyambut hari persekolahan adik.. ^^

    ReplyDelete
  5. Awalnye sekolah. Sklh anak saya lagi la. Hr orientasi 2/11 gitu. Tp x pegi pun sbb x dapat surat

    ReplyDelete
  6. wahh hensem sungguh adik tuuu.. ehHHe

    ReplyDelete
  7. Smatnya Aiman... sukalah auntie tengok. Belajar pandai-pandai ye sayang..

    ReplyDelete
  8. alahai.. kecik comey je aiman. ;)

    ReplyDelete
  9. aiman sekolah pandaipandai yer...

    ReplyDelete
  10. dah nak besar dia hehehe..selamat bersekolah

    ReplyDelete
  11. selamat menempuh alam persekolahan yer...

    ReplyDelete
  12. awalnyer, adik pulak tahun 1 nnti pd 31.12.12. Dah x sbar2 dah tu hehehe

    ReplyDelete
  13. Owh tahun satu dh start sekolah ye..bergayanya aiman dihari prtama sekolah...

    ReplyDelete
  14. abg macho ngorat bole?nasib tkde ank pompuan hehe

    ReplyDelete
  15. smart aiman pakai baju sekolah..belajar rajin2 ye nanti

    ReplyDelete
  16. saya nak fly ke kucing 29hb ni..adoi..mcm malas plak nak ngajar...hehe

    kat tempat saya ngajar budak x ramai, tapi nakalnya mcm 30-40 org...pening juga nak handle

    ReplyDelete
  17. Selamat bersekolah. Rajin2 belajar...

    ReplyDelete
  18. selamat bersekolah aiman..belajar rajin2 tau..

    ReplyDelete
  19. Dah sekolah ye..moga menjadi anak yang bijak..^^

    ReplyDelete
  20. Aiman dah besar..
    semoga Aiman dapat sesuaikan diri & belajar rajin2 tau !!

    ReplyDelete
  21. mesti best ni..hari2 xsbr nk tengok camne la time skolah nti...^^

    ReplyDelete
  22. Ala. keciknya nak p sekolah. Hehe. All the best for him.

    ReplyDelete
  23. wah ensemnyer dia dah nak sekolah yew..

    ReplyDelete
  24. salam syiela,

    smart aiman tu pakai uniform sekolah...tgok laa anak siapa kan? hehe

    ReplyDelete
  25. seronok... seronok nak sekolah...

    ReplyDelete
  26. jgn nakal :) jgn kotorkan baju.. hehe darjah satu ni banyak cabaran untuk ibu bapa kan kan

    ReplyDelete
  27. wah comelnyeee ... tringat pulak mase duk layan adk nak skolah dulu2 .. haha

    ReplyDelete
  28. ala.. comelnye nak g skola.. aunty yg excited..

    ReplyDelete
  29. wah putih bersih baju & kasut aiman darwisy =)
    akan datang akak kena siap sedia clorox..

    ReplyDelete
  30. orientasi anak saya yg tadika tu 1/1/2013.

    ReplyDelete
  31. FIRHAN PULAK SEMALAM MENDAFTAR..DLM KELAS ADA 43 ORG PELAJAR..RAMAIKAN..START SEKOLAH BETOL2 NNT PADA 2 JAN 2013..

    ReplyDelete
  32. ala cute nya aiman..belajar rajin2 ye sayang..

    ReplyDelete
  33. wahh dah besaq dia..mst excited nk ke skul kan..hihii be a gud boy ya

    ReplyDelete
  34. Waaah smartnye..siap bertali leher lagi:)

    ReplyDelete
  35. hensem sangattttttttttttttttttttt aiman niii!

    ReplyDelete
  36. aiman be a good boy ok..belajar rajin2 tau

    ReplyDelete
  37. selamat bersekolah ye..moga jadi anak yg pandai tau..

    ReplyDelete
  38. waaaaaaaaa. kiutnye aiman. siap tai tuuu. ;)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE