Tiada lagi dagu berlapis

Assalamualaikum

Dulu kan saya pernah buat entry ni cara nk hilangkan dagu berlapis sebabnya masa tu dagu saya berlapis.. tapikan amatlah malas saya ni.

Bagi petua segala macam tapi semua tak di amalkan.tahu tak camner dagu saya kembali normal.Hehehehe saya sapu FELINNA INCHLOSS tau uoll.Mula mula tu agak teragak agak juga nk letak ke tak.. banyak kali pula pikir kat situ.Akhirnya baru ni saya buat keputusan untuk letak...

Dalam masa beberapa hari je dagu kembali kepada keadaan asal.Alhamdulillah takde la mokcik nak malu lagi lepas ni hehhehehe... tak nak tunjuk gambar...tak lawa mana pun kekekeke Kalau berminat nk mencuba meh dapatkan dari saya sms kat sini 012 4003624 @ boleh like page https://www.facebook.com/syielashoppe  hehehe sempat lagi nk beriklan maap ye ^_^

Ok ni nk cerita saya sedikit tersentuh pada sambutan maulidur rasul hari tu.Dalam ramai ramai yang menyertai perarakan di kawasan bedong sungai petani ni saya ternampak seorang nenek yang di tolak cucunya (berkerusi roda). Saya terharu tanpa kata sehingga nak mengalir juga airmata.Tahniah pada cucunya itu kerana sanggup menolak neneknya sehingga habis perarakan itu..

Cukup terharu bila tengok budak tu dan neneknya.. serasa tak nak alihkan pandangan ke tempat lain pulak. Seharian asyik pemandangan yang sama bermain di mata 






10 comments:

  1. oo..untuk dagu pun boleh yee...

    ReplyDelete
  2. semangat sungguh cucu n neneknye tu ikut berarak kan

    ReplyDelete
  3. wah hebat fellina sampai leh hilangkan dagu berlapis..heee

    ReplyDelete
  4. ita pun dagu berlapis jugak ni...


    ReplyDelete
  5. ehem cepatnya Fellinna Inc. tu berkesan..
    sukar nak jumpa budak yg begitu skrg ni..sayang dia kat neneknya..

    ReplyDelete
  6. berkesan ke pkai felina tu?
    teqingin nk pkai tp takut x jd

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE