Bedak Arab Paling Hot

Assalamualaikum

Sedikit terkejut bila tengok keyword hari ni.Sambutan bedak arab sangat hot rupanya.Patut la syiela mula tak menang tangan nk membungkus :)


bagi korang sikitkan tapi bagi syiela banyak tu ^_^.Syukur alhamdulillah.Kini makin mendapat sambutan.


RM 50,SS RM 53  RM35sm, RM 40 ss ye... takmo nak cerita banyak banyak dah rasanya umum dah mengetahui pasal bedak arab ni.

Jika ada kemusykilan jangan malu malu sms / WhatsApp syiela ye 012 4003624. In Shaa Allah Syiela cuba jawab setakat yang mampu

11 comments:

  1. rezeki ada di mana2kan.. semoga terus berjaya.. amin..

    ReplyDelete
  2. Mesti mantop bisnes akak...tahniah

    ReplyDelete
  3. nak cuba juga la bedak arab ni

    ReplyDelete
  4. wohooooooo. nk jugak satu syiela. :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah dear..ehem serupa bedak tu dengan yg mama order dr saudara kat jeddah tu..kalau dah habis nanti mama inbox syiela ek..

    ReplyDelete
  6. bedak arab ni macam best je. tahniah syiela. ramai peminat bedak arab tu. hehe.

    ReplyDelete
  7. di ofis anna semuanya berlumba2 beli n pakai bedak arab ni..hihiihi

    ReplyDelete
  8. syukur alhamdulillah bertambah2 rezeki..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE