Khasiat Jamu Seri Bonda

Assalamualaikum

psst kali ni syiela nak kongsi rahsia.. 
ini rahsia utk kaum hawa je tau ^_^ 
sape yg nak cantik luaran dan dalaman, 
meh cuba Jamu Seri Bonda :) 

Khasiat dan rahsia Jamu Seri Bonda 
• kembali dara 
• mengetatkan otot faraj 
• power grip 
• mengembalikan keinginan bersama suami 
• membekalkan tenaga tambahan 
• menegang dan menganjalkan payudara
* menghangatkan hubungan intim 
• membantu mendapatkan zuriat 
• membantu memperbanyakkan kandungan susu ibu 
• merawat masalah keputihan 
• mencegah dan merawat bau yang kurang enak di bahagian vagina 
• menghilangkan gatal-gatal di bahagian vagina 
• mencantikkan dan menganjalkan struktur kulit
 • membantu mencerahkan kulit 
• awet muda dan wajah berseri 
• melancarkan peredaran darah
 • menghilangkan senggugut dan menstabilkan kitaran haid 
• melegakan kekejangan otot badan 
• melawaskan pembuangan air besar atau kecil
 • tubuh akan lebih terasa ringan 
• baik untuk pesakit kencing manis (membantu menghilangkan kesan kehitaman pada kulit akibat penyakit ini) 
• membantu mengatasi masalah rekahan pada tumit kaki




Ayuh! Jom kembali dara, cantik, sihat dan mantap bersama Jamu Seri Bonda!


Jamu Seri Bonda merupakan supplement terbaik untuk wanita masa kini.
Dengan harga yang berpatutan, segala khasiat dan rahsia alam semulajadi di terap ke dalam adunan turun temurun ini. Rasainya sendiri!



Mereka yang boleh mengamalkan Jamu Seri Bonda adalah:



1) Wanita berkahwin (berumur sehingga 65 tahun)
2) Wanita menyusukan anak
3) Anak dara




Jamu Seri Bonda sememangnya 100% di adun dari herba-herba dan rempah ratus terpilih bagi mengekalkan mutu, kualiti bagi kepuasan pengguna. Tiada bahan berunsurkan kimia. Semuanya semulajadi! Adunan terbaik ini dicipta khas untuk memberikan kesan yang terbaik untuk wanita khususnya ibu selepas bersalin.



Dengan izin Allah SWT , Alhamdulillah Jamu Seri Bonda dapat menangani masalah yang dihadapi wanita. I





*notakaki: wanita hamil dan datang bulan serta mempunyai penyakit darah tinggi yang kronik tidak digalakkan untuk mengambil Jamu Seri Bonda

Jika anda mengalami lenguh-lenguh di bahagian tertentu dan sebagainya atau haid menjadi lewat beberapa hari, itu cuma tindak balas di peringkat awal pengambilan JSB. Jadi jangan risau ya. teruskan amal JSB, in shaa Allah masalah yg di alami akan beransur hilang. 


Harga RM 39 tak termasuk postage
Kuantiti 60 Kapsul
MAL 10043746TC
Berminat pm / sms 012 4003624


 SOLD OUT



12 comments:

  1. nampak mcm bagus tp takut x sesuai aje

    ReplyDelete
  2. assalam dear..semuga terus sukses..ehem mama nampaknya tak blh makan jamu ni sbb selain overlap SLE mama ada darah tinggi juga..hu2x..

    ReplyDelete
  3. byk khasiat mkn jamu ni kan kakkkk

    ReplyDelete
  4. As salam Syiela,


    Saya dulu suka juga makan jamu-jamu ni... Tapi mmg betul sgt elok lagi2 dr ramuan yg terpilih :)

    First time dgr jamu Seri Bonda ni :)

    ReplyDelete
  5. tak pernah try makan jamu...
    :-(

    ReplyDelete
  6. jamu nie mmg best..harga pun berpatutan. saya rekemenkan wanita yang dah berkahwin kat luar sana.. nak2 yang dah beranak pinak. saya pasti, suami anda pasti tersenyum puas... :)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE