Senyum Tak Perlu Kata Apa Apa

Assalamualaikum






36 comments:

  1. hahahahahahahaha!!!!!!
    teringat plak time kecik2 dulu.. bila mak tido je, suka curi makan serbuk milo... sedapppnya meratah milo..

    ReplyDelete
  2. Kah kah kah...mcm lori milo terbalik cik syiela oiii.

    ReplyDelete
  3. milo ke tu kak? hahahaha.. nak larang pun kang menagis.hikhik

    ReplyDelete
  4. assalam dear syiela..mama pun senyum tgk pic.ni..anak oh anak..saba jelah kan !!.. ;)

    ReplyDelete
  5. mmg tak boleh nk cakap ape dah ni. sabau jelah. hihi..

    ReplyDelete
  6. aiyyooooo......nape yang bersepah tu sayang oiii...

    ReplyDelete
  7. Tudiaaa...
    mmg senyum ajelah.. :)

    ReplyDelete
  8. hihihihii... senyum kan sedekah..

    ReplyDelete
  9. tu dia...hahahaha..sabor jer la kan syiela..

    ReplyDelete
  10. memang kena senyum jelah..hehe..:)

    ReplyDelete
  11. alahai anak2 sabarlah wahai ibu... milo taburkertu...

    ReplyDelete
  12. hehhee jijah senyum jelah ni kak... sabar jelah yer..

    ReplyDelete
  13. Alahai?..memang senyum jer lah...tak boleh nak kata apa 2,,,

    ReplyDelete
  14. Kecik2 dah pandai nak meratah MILO :) auntie dulu dah sekolah baru pandai tau ;)

    ReplyDelete
  15. hehehe.... faham sangat2.... pernah gak balik rumah tengok abis milo kat depan tv atas carpet dan bantal.. :)

    ReplyDelete
  16. Hahahaha..Sabar je lah ;D
    Senyummmmmm! ^_^

    ReplyDelete
  17. mak aiiiii...banyak nye milo atas lantai..sian mama nya yg mop nanti..hehe

    ReplyDelete
  18. salam syiela..

    akak tengah senyum ni..hihihi
    sabar je la ye

    ReplyDelete
  19. uikk.. milo kah itu? abes laaa.. dia buat milo jd cokelat.. hih3.. cumey!

    balas kunjungan dari http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. wah. terbaekk.. budak bertuah. kahkah..

    ReplyDelete
  21. adusshhh,, ok,, balik ni terus nak cari serbuk milo,, lala

    ReplyDelete
  22. ler...ada2 je lah kembar ni..habes milo mama ;p

    ReplyDelete
  23. la apa dibuatnya tu hasis tumpah

    ReplyDelete
  24. hehehe .. senyum jeh ..

    -arya addin-

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE