Samsung Note 2 : CPUV pertama 2013

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah.setelah lama menunggu akhirnya bertapak jua ia di sini.Telefon idaman pulak tu. Bestnya kalau betul betul berada dalam pelukan ^_^

Yang Tourism Australia tu dah lama menyepi kat situ tapi tak credited pun huhuhu

Iklan tak nampak lagi kat blog.Kalau korang terjumpa usha2 la ye.Jangan malu malu hehehhe

*** Orang dh dapat berpuluh CPUV tak bising pun... ko dapat satu pun bising muahahahaha



IKLAN SEBENTAR!
syieladbeauty  sedang adakan promosi 
bedak arab 
RM 47 (S/M) RM50 (S/S) free sabun susu beras collagen + beauty span kokuryu + free postage... 
inchloss (penghabisan stok, sementara stok masih ada)


berminat PM FB / WhatsApp / sms / We chat 012 4003624 ^_^

17 comments:

  1. Tahniah. Mieya pon dapat cpuv yang sama jugak. Done click !

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH SYIELA..SEMOGA LEPAS NI DPT BYK2 LAGI BE..MASYUKKKK

    ReplyDelete
  3. tahniah.. memang seronok kalau dapat..

    ReplyDelete
  4. wah..bestnya dah dapat CPUVVV....blom dpaat lagi pun..

    ReplyDelete
  5. semoga sentiasa murah rezeki dan lebih banyak dpt income dari nuffnang..hehehe..

    ReplyDelete
  6. salam.....
    tahniah dapat buffered....
    napa earningnya gelap ...TA tak nampak....

    ReplyDelete
  7. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  8. tahniah yg ditunggu2 dah tiba,saya pun ada iklan Tourism Australia itu
    yg dah lam berjln.

    ReplyDelete
  9. tahniah..kita duk tahniah kat orang je... kita punya satu apa pun tak sangkut... hehehe

    ReplyDelete
  10. tahniah..mog aterus dimurahkan rezeki

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE