Aiman Pada Hari Guru

Assalamualaikum

Hari tu saya ada buat entry ni Hari Guru Yang Huru Hara . Nak di jadikan cerita lagi balik petang tu syiela tanya, camner Aiman kat sekolah tadi best tak sambut hari Guru. Aiman cakap best sangat mama.makanan banyak sangat boleh pilih nak apa.

Tetiba Syiela terpandang kat meja makan ada bungkusan plastik, tanya abahnya kot2 beli goreng pisang ke.Kadang2 abahnya rajin membeli goreng pisang. Abahnya cakap tak beli apa pun hari ni.

So syiela pun bangun pergi tengok kat meja makan tu.Tengok ada banyak kiuh muih atas meja.Tanya abahnya kuih apa yang banyak ni.Abahnya mai tengok, rupa rupanya kuih yang abahnya bergegas beli pagi tadi.Aiman tak bagi kat cikgu untuk buat jamuan huhuhu.

Bila di tanya Aiman dia blh cakap malu nak bagi kat cikgu... sabar jelah Aiman... membazir je kuih. Ada la juga dekat 30 biji.

11 comments:

  1. byk gak tu 30 biji..sudah ya apa jd dgn kueh tu..hehe

    ReplyDelete
  2. saboo jerlah .. boleh pulak dia kata malu.. budak².. kdg mmg mcm tu..

    ReplyDelete
  3. hahaha... camtu lak aiman.. malu nak bagi cikgu rupanya... sabor jer ler... macam2 karenah anak... aiman darjah bape?

    ReplyDelete
  4. hehe ape nasib kuih yg 30 biji tu, luculah aiman ni :D

    ReplyDelete
  5. lorr.. aiman malu rupanya nak bagi kuih2 tu kat cikgu.. ruginya lahai..

    ReplyDelete
  6. huhuhu cumilnye aiman~ besa r tu wak..lelaki mmg camtu hihihi~

    ReplyDelete
  7. Banyak jugak kuih tu ya....
    Budak laki biasanya malu utk bawa bnda2 mcm tu....
    Anak akak pun sama...

    ReplyDelete
  8. looor aimannn ekkeke
    budak2 kannn
    dia malun rupenyaaaa

    ReplyDelete
  9. Sayangnya...budak2 mmg mcm tu syiela

    ReplyDelete
  10. Astaghfirullah.. Aiman.. Aiman.. kenapa sayang. Tak padan lelaki malu pulak kisahnya hero Syiela ye..

    ReplyDelete
  11. ala,syangnya :)

    *akak bungkusan tu ada ikan talang :)

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE