Hari Guru Yang Huru Hara

Assalamualaikum

semalam AIman dengan Iqbal punya la kalut suruh beli dan balutkan hadiah tuk cikgu dorang. Yang nak tergelaknya si Aiman. Pagi tadi elok je dah bersiap semua dah.Dah keluar tunggu bas kat pagar depan.Anak jiran sebelan tegur.Aiman hari i tak payah bawa beg sekolah la.Bawa beg kecil dengan botol air je.

Syiela dah heran kenapa pula.Syiela pun teruk menyampuk la kenapa?Dia cakap hari ni kat sekolah ada jamuan.so tak belajar.Cuma bawa makanan ringan sikit-sikit dan hadiah kalau ada.La... Yang aiman pulak semalam cakap kat abah dia, cikgu pesan esok nak bawa apa pun tak pa. Nak bawa kek ke, nak bawa hadiah ke, cikgu tak kisah.TAk pula di sebut perkataan jamuan tu. Kami pun tak sedia la sebarang makanan hehhehe..

Dan dan tu juga abahnya bergelut ke kedai cari kuih tuk di bekalkan buat aiman dan kawan kawan hehhehe.. Aiman memang tak kisah dah sebabnya dia dah ada hadiah tuk cikgu dia hahahaha.... 

Aiman... Aiman.. memang Aiman tak kisah... 

8 comments:

  1. Aiman mmg x kisah.. Hhe.. Teringt ank murid nma aiman juga.. Mmg jnis x kisha..

    ReplyDelete
  2. Hheeee.. Comel je :)
    Aiman tak kisah kan :D

    ReplyDelete
  3. ya, aiman mmg tak kisah.. tap i abahnya yg kisah :)
    sbb tu bergegas beli kuih jugak kan kak ..hihi

    ReplyDelete
  4. haha..aiman mmg x kisah..maknye je yg kisah..

    ReplyDelete
  5. Salam kenal...singgah dan follow sini...jemput singgah http://izzatihasbullah.blogspot.com/2013/05/alhamdulillahrezeki-130513-cpuv-pertama.html

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE