Mohon Secebis Doa Buat Adik Muhammad

Assalamualaikum

Dalam berniaga ramai kenalan yang syiela jumpa.Antaranya ibu adik mohammad.Ibu adik muhammad merupakan pelanggan syiela. Ada la sekali dua syiela hantar barang kat hospital.Sambil tu dapat juga syiela melawat adik Muhammad.

Pertama kali melihat adik Muhammad memang hati syiela tak dapat nak tahan air mata.laju je mengalir kat pipi.Sedih tengok keadaan dia.Adik Muhammad terpaksa minum melalui tiub yang di salurkan ke dalam mulut.Menurut ibunya jika tiub di buang adik Muhammad tak dapat nak minum secara sendiri.

Terdapat juga wayar lain ke hidung.Oksigen kalau tak salah syiela.Syiela pun tak tanya detail sangat.Sebabnya kalau kat sana memang la syiela tak berupaya nk buka mulut nk cerita tentang adik muhammad panjang2.


Ibu adik Muhammad ni sangat tabah dan kuat semangat.Moga Ibunya terus kekal tabah menempuhi hari hari mendatang.

Di kesempatan ini syiela mohon rakan rakan blogger hulurkan secebis doa buat adik muhammad.Moga adik Muhammad sembuh dan dapat bermain seperti adik adik yang lain.

Nanti syiela update lagi yer perkembangan adik Muhammad

5 comments:

  1. moga adik muhamamad cepat sembuh iyer..

    ReplyDelete
  2. semoga Adik Muhammad cepat sembuh n cekal.. (wlupun masih baby..)

    ReplyDelete
  3. sama-sama kita doakan agar adik ni akan sembuh.. kesian tengok keadaan dia... mohon keluarga dia tabahkan diri...

    ReplyDelete
  4. Semoga Kuat melawan sakit :(

    saya tag disini http://fifiy-fitrianiee.blogspot.com/2013/05/assalamualaikum.html

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE