Tuesday, June 16, 2015

Femi 9 - Feminin Wash Hebat


Feminin Wash Hebat - Femi 9

Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash merupakan pembersih yang bersifat sederhana dan lembut yang sesuai untuk kegunaan seharian. Ia berkesan untuk membantu membersihkan, menyegarkan dan menghilangkan bau. Selain itu, ia juga membantu mengekalkan keseimbangan pH semulajadi kulit, melindungi dan mengelakkan jangkitan bakteria dan keradangan di sekitar bahagian intim kaum wanita yang disebabkan oleh pertumbuhan bakteria dan mikroorganisma. Dengan ini, ia mengurangkan ketidakselesaan pada bahagian vagina dan bau yang tidak menyenangkan.
Adakah Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash sesuai digunakan setiap hari?
Ya. Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash merupakan pembersih yang bersifat sederhana dan lembut di mana ia sesuai digunakan setiap hari. Anda boleh menggunakannya 2-3 kali sehari untuk penjagaan diri yang lebih baik.

Apakah kebaikan menggunakan Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash?
Terdapat banyak kebaikan menggunakan Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash. Antaranya ialah:-
  • Menghilangkan ketidakselesaan dan bau vagina yang tidak menyenangkan.
  • Membantu mengekalkan keseimbangan pH kulit.
  • Membantu melindungi dan mengelakkan jangkitan bakteria dan keradangan di sekitar bahagian intim kaum wanita yang disebabkan oleh pertumbuhan bakteria dan mikroorganisma.
  • Untuk membersihkan, menyegarkan dan menghilangkan bau untuk kulit yang sensitif.

Mengapakah penggunaan Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash adalah penting untuk kaum wanita?
Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash membantu mengekalkan keseimbangan pH kulit. Oleh itu, ia membantu melindungi dan mengelakkan jangkitan bakteria dan keradangan di sekitar bahagian intim kaum wanita yang disebabkan oleh pertumbuhan bakteria dan mikroorganisma.

Apakah bahan-bahan utama yang terkandung dalam Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash?
Terdapat 2 bahan utama dalam Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash iaitu:-
  • Manjakani
    membantu mengembalikan ketegangan dinding faraj yang hilang akibat peningkatan usia, perubahan hormon dan selepas bersalin.
  • Vitamin Emerupakan agen anti-pengoksidaan yang berkesan dan memudahkan penghasilan sel-sel baru, memulihkan luka dan melambatkan proses penuaan.

  • Manjakani membantu mengembalikan ketegangan dinding faraj yang hilang akibat peningkatan usia, perubahan hormon dan bersalin.
  • Vitamin E adalah agen anti-pengoksidaan yang berkesan dan memudahkan penghasilan sel-sel baru, memulihkan luka dan melambatkan proses penuaan.

 Cara Penggunaan
Isi Kandungan - 180ml


whatsapp 0124003624


jom tengok testimoni hebat







HARGA 
RM29SM, RM33SS

NAK ORDER...MUDAH JE
WHATSAPP 
019 285 1189
wasap.my/60192851189/femi9
WECHAT : syieladbeauty
PAGES : syieladbeauty

No comments:

Post a Comment

Orang Sayang Darwisy ^_^