LOLLYS PINK SWEET SCRUB BY BVR

Assalamualaikum
Nakkan Wajah Pinkish Dan bibir merah??
Jom cuba LOLLYS PINK SWEET SCRUB


Jom try guna LOLLY'S PINK...scrub utk muka dan bibir..
Seminggu tu guna 2 atau 3 kali je..bukan susah pun..sapu kat muka dan bibir, urut perlahan dan rasai kelembapan semulajadi hanya dalam masa 5 minit sahaja.
Untuk bibir yg mungil, smooth, lembab dan sexy..
Kesan kelembapan seawal 5 MINIT..!!!
W0w,..!!wah!!wuuu..!!
Memang menakjubkan...tak percaya??
Cuba lah... mst jatuh hati habissss...!!
Juga boleh digunakan pada pipi utk hasil pipi yg merah pinkish..^_^/
Cepat dapatkan sekarang yukk..





Jom kita Zoom dari jarak dekat


15g ye sayang2 semua

ini produk tempatan ye..

HARGA
hanya RM56sm, RM60ss

Join order BVRC+BVR SCRUB+LOLLYS PINK
pm / whatsapp 012 4003624

syiela bg harga terhebat buat pelanggan syiela

SMS/WHATSAPP 012 4003624

pages FB : https://www.facebook.com/syielashoppe
FB : https://www.facebook.com/semekarartie

BVRC PERCUMA


Assalamualaikum

Memandangkan BRC mendapat sambutan hangat di kalangan pengunjung blog syiela.Jadi syiela adakan satu contest.
Anda hanya perlu like page syieladbeauty
cari pos ni BVRC PERCUMA
komen SAYA NAK CUBA BVRC
minta kawan kawan anda like komen ada.Komen yang mendapat like terbanyak akan memenangi sebotol BVRC

Kpetusan adalah muktamad

Gud Luck!






ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA

Assalamualaikum

Hari ni nak cerita pasal ice cream.Bukan untuk di makan makan ye tapi untuk cucikan muka dan badan kita.Ha nampak sangat2 menyelerakan.Pasti bersemangat kita nak sabun.

Jom kita baca serba sikit mengenai sabun ni

tiada bahan terlarang, ada kelulusan KKM. Jamin selamat digunakan!
ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA:
Ice Cream Soap Janna Lawwa merupakan sabun yang dirumus khas menggunakan glutathione, alpha arbutin, kolagen dan strawberi serta diperkaya dengan vitamin A, C dan E bagi yang berkesan untuk meningkatkan kecerahan dan kecantikan kulit wajah dan tubuh anda.

ICE CREAM SOAP - PATI IBU PUTIH BY JANNA LAWWA
FOR FACE & BODY(200ml)
Baru!!Ice Cream Soap Bukan untuk di Makan (Pertama di Malaysia & Pertama di Dunia
Apa yang membanggakan produk ini di keluarkan oleh pengeluar produk kecantikan dari Malaysia!
ICE CREAM ini BUKAN SEBARANG ICE CREAM.. ice cream soap ini merupakan sabun untuk muka dan badan.Sesuai untuk semua jenis kulit dan peringkat umur. Kandungannya yang merupakan pati ibu putih dan multivitamin bertindak membersihkan kulit muka dan badan secara lembut dan mendalam sehingga ke liang roma agar kulit dapat bernafas dengan sempurna dan kembali sihat tanpa menyingkirkan lapisan perlindungan kulit yang semula jadi. Mengangkat sel kulit mati serta bertindak merawat dan memperbaiki kulit parut, jeragat, jerawat, kulit kusan, tidak sekata, bintik hitam dan putih, celahan hitam di paha dan ketiak. Membantu membentuk wajah V. Memberi vitamin dan mineral pada kulit.
Penggunaan setiap hari membantu memberi kelembutan, kegebuan dan memutihkan kulit secara kekal dan selamat.

Icecream Soap bukan setakat boleh dijadikan sebagai mandian harian, ianya boleh dijadikan sebagai masker untuk kulit.
Apa yang paling penting produk ini tidak mengandungi bahan berbahaya dan diiluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

KHASIAT ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA
Mencerahkan kulit wajah dan tubuh
Menyingkir sel kulit mati
Menghalus dan melembapkan kulit
Meningkatkan keanjalan kulit
Mengurangkan kesan parut, bekas jerawat, jeragat dan kulit kusam
Mengecilkan liang pori
Mengatasi masalah pigmentasi
Merawat dan mencegah kerosakan kulit akibat sinaran UV
Memperbaiki tona kulit agar ia tampil lebih sekata
Menyerlahkan keremajaan kulit
Menyegarkan kulit
Boleh digunakan ketika mandi setiap hari
Boleh digunakan pada wajah mahupun seluruh tubuh
Sesuai untuk lelaki dan wanita



KANDUNGAN ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA
Glutathione: 
Glutathione atau Gluta terdiri daripada 3 jenis asid amino iaitu cystein, glycerin dan glutamic yang tinggi kandungan antioksidan bagi menyingkirkan toksin dan radikal bebas seterusnya mencegah kerosakan sel, di samping berupaya meningkatkan kehalusan dan kecerahan kulit, mengatasi masalah seperti kulit bersisik, kering dan luka.

Asid Tranexamic: 
Sebatian yang terhasil daripada asid amino lysine ini berupaya mengatasi masalah pigmentasi seterusnya membantu mencerahkan kulit dan memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Ia juga berupaya mengurangkan kesan parut jerawat, mencegah radang dan mencegah kerosakan akibat pancaran cahaya matahari.

Alpha Arbutin: 
Alpha Arbutin sering terkandung di dalam daun bearberi dan tumbuhan lain seperti mulberi dan blueberi bagi membantu meningkatkan kecerahan kulit dari dalam tanpa merosakkan lapisan kulit.

Biji Anggur: 
Ramuan ini mempunyai kualiti astringen yang tinggi dan mampu menegangkan kulit wajah selain membantu mengekalkan kelembapan kulit, mengatasi masalah jerawat dan melindungi kulit daripada radiasi ultraungu (UV) sekaligus memelihara kulit daripada kerosakan dan proses penuaan.

Vitamin A: 
Vitamin A berupaya merangsang lapisan dermis yang mengandungi kolagen, elastin dan saluran darah sekaligus membantu melancarkan peredaran darah ke permukaan kulit serta mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus. Selain itu, vitamin A turut membantu meningkatkan kelembapan kulit, mengawal penghasilan jerawat dan kadar sebum atau minyak, menyingkir sel kulit mati seterusnya menghaluskan kulit dan memperbaiki tona kulit agar lebih sekata serta melindungi kulit daripada kanser kulit dan proses penuaan yang diakibatkan oleh pancaran radiasi ultraviolet.

Vitamin C: 
Vitamin C yang turut dipanggil asid arkobik ini sering terkandung di dalam buah-buahan dan sayur-sayuran serta tinggi kadar antioksidan yang berperanan menyahtoksin dan meneutralkan kesan radikal bebas sekaligus berupaya mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit.

Vitamin E: 
Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan berseri. Ia juga merupakan agen anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga berperanan mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet yang boleh mengakibatkan kanser kulit.

Multivitamin: 
Gabungan mineral ini mempunyai pelbagai khasiat untuk tubuh badan kita. Menurut pakar kesihatan, pengambilan multivitamin dengan dos yang dibenarkan boleh mencegah kekurangan vitamin dan mineral yang digunakan untuk membekalkan nutrisi penting dalam tubuh.

Kolagen: 
Kolagen merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan tubuh badan. Ia mengandungi asid amino yang mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Kolagen juga bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka.

Daun Pudina: 
Minyak pati menthol yang diekstrak dari daun pudina ini merupakan antara ramuan semulajadi yang berupaya menyejuk dan menyegarkan kulit.

Minyak Rosehip: 
Minyak Rosehip diekstrak daripada biji sejenis bunga mawar, Rosa Rubiginosa atau Rosa Moschata. Ia mengandungi asid lemak serta vitamin C dan B-karotene yang merupakan sejenis vitamin A serta tinggi kandungan antioksidan yang berupaya menyerap ke dalam lapisan dalam kulit bagi menggalakkan penghasilan kolagen seterusnya mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus serta membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit. Selain berupaya mengurangkan kesan parut, minyak Rosehip juga mampu memperbaiki tekstur dan tona kulit agar lebih halus dan sekata di samping mencegah dan mengatasi masalah pigmentasi serta kerosakan kulit yang disebabkan oleh sinaran UV seterusnya memelihara keremajaan kulit.

Epal: 
Buah epal yang bertindak sebagai agen antioksida ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menyingkirkan toksin, meningkatkan kehalusan, kelembapan dan kecerahan kulit, serta merawat masalah seperti parut, jerawat, jeragat, kulit kusam serta kedutan dan garis-garis halus pada kulit. Epal juga sarat dengan folat yang menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan sihat di samping menyerlahkan keremajaan kulit.

Strawberi: 
Strawberi kaya dengan khasiat dari sumber vitamin C dan asid elagik yang berperanan meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan pada kulit di samping kandungan asid salisilik yang berupaya membuang sel kulit mati dan mengecilkan pori-pori sekaligus menghaluskan lagi kulit. Di samping itu juga, strawberi turut membantu meningkatkan kecerahan kulit, menghapuskan cela pada wajah, merawat kesan alahan serta melindungi kulit daripada sinaran ultraungu (UV) yang mempercepatkan proses penuaan.

Pisang: 
Buah pisang kaya dengan nutrien yang bukan sahaja baik untuk kesihatan, malah berupaya memelihara kecantikan kulit anda. Ia mengandungi vitamin A dan C yang tinggi kandungan antioksidan bagi rmencegah kerosakan sel kulit serta melambatkan proses penuaan. Di samping itu, ia turut berupaya memelihara kelembapan dan kehalusan kulit, memperbaiki tekstur kulit yang rosak, kusam dan kering di samping membantu mengurangkan kesan cela seperti jeragat, parut dan kedutan. Buah pisang juga mampu menyingkir sel kulit mati, minayak dan kotoran pada kulit serta mengatasi masalah pigmentasi seterusnya membantu memperbaiki tona kulit agar lebih sekata.
Madu: Madu merupakan manisan yang dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga yang tinggi kandungan antioksidan yang berperanan memelihara kehalusan dan kelembutan kulit serta menghasilkan tona wajah yang sekata. Madu juga berupaya menggalakkan pemulihan luka dan memudarkan parut di samping membantu masalah kulit.

Oren: 
Oren kaya dengan kandungan serat, vitamin C dan A, kalsium serta potassium yang dapat membantu mengurangkan risiko serangan kanser kulit, memelihara kesihatan kulit serta melindungi kulit daripada proses penuaan dan jangkitan penyakit.

Lemon: 
Lemon sarat dengan karbohidrat, protein, kalsium, fosforus, vitamin B1, B2, B3 serta pelbagai zat lagi yang terbukti berkhasiat untuk kulit dimana ia membantu mencerahkan kulit, mengatasi masalah kulit seperti jerawat dan kedutan, mengurangkan kesan parut, menyingkir sel kulit mati, mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit di samping membantu menyegarkan lagi kulit anda.


CARA PENGGUNAAN ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA:

1) Basahkan muka dan badan.
2) Ambil sedikit kandungan Ice Cream Soap Pati Ibu Putih menggunakan sudu yang disediakan.
3) Buihkannya bersama sedikit air.
4) Sapu dan ratakan pada seluruh muka dan tubuh.
5) Biarkan seketika dan bilas sehingga bersih.
6) Ice Cream Soap Pati Ibu Putih boleh juga digunakan sebagai masker.
7) Hanya sapukan pada wajah mahupun tubuh dan biarkan sekurang-kurangnya selama 1 jam dan bilas sehingga bersih.



HARGA PASARAN : RM85 (SM) RM90 (SS)

PROMOSI DARI SYIELA SEHINGGA HUJUNG NOVEMBER 
RM75SM, RM80SS
 MURAHKAN YANG PENTING ORIGINAL YE LALINGS SEMUA

SMS/WHATSAPP 012 4003624

pages FB : https://www.facebook.com/syielashoppe
FB : https://www.facebook.com/semekarartie


Tips Make Up Untuk Si Hitam Manis

Assalamualaikum

Hari ni syiela nak bagi sedikit tips untuk mereka mereka yang berkulit hitam manis.


Kelihatan cantik dan menarik sepanjang masa merupakan impian setiap gadis di luar sana. Sudah tentu selain pemilihan pakaian yang bersesuaian, teknik Make Up yang betul juga membantu untuk menyempurnakan rupa paras seseorang itu. Bagi anda yang berkulit cerah mungkin tidak mempunyai masalah dalam mengenakan sebarang solekan serta mencuba warna-warna pembayang mata dan gincu yang terang. Namun, jika anda mempunyai kulit muka yang agak gelap, pemilihan warna dan jenis solekan yang sesuai haruslah dititikberatkan.


Lihat sahaja selebriti-selebriti antarabangsa seperti Tyra Banks dan Beyoncé yang sentiasa tampil cantik dan menyerlah walaupun berkulit gelap. Tidak lupa juga selebriti tanah air kita seperti Nurul dan Dayang Nurfaizah.

Jadi, untuk entri kali ini.. Jom kita lihat senarai perkara yang perlu dititikberatkan untuk anda yang berkulit gelap apabila ingin mengenakan make up;
  • Pilih foundation yang berasaskan air dan bedak asas yang berwarna hampir sama dengan kulit muka.
  • Elak daripada memilih pembayang mata yang berwarna terang. Sebaliknya, pilihlah warna-warna pastel atau earth color.
  • Begitu juga dengan pemilihan lipstick. Jangan gunakan lipstick yang berwarna suram atau nude color.
  • Untuk pemerah pipi atau blusher, pastikan anda memilih warna yang tidak terlalu terang.


Mudah bukan? Apa yang paling penting, bijak memilih warna yang bersesuaian dengan kulit anda dan pastikan ia tidak terlalu kontra. Teknik solekan yang heavy dan tidak bersesuaian pastinya mencacatkan lagi penampilan anda. Untuk barisan produk kosmetik yang terbaik dengan pilihan warna-warna yang bersesuaian, luangkan masa anda dengan melayari laman web ZALORA Malaysia hari ini juga. ZALORA menyediakan lambakkan produk kecantikan tempatan dan antarabangsa yang terbaik untuk anda!

Secret Skin White kawaii Collagen Murah!

Assalamualaikum

70 sachet x 15gram

 SECRET SKIN WHITE KAWAII COLLAGEN
fungsinya adalah sebagai :
• Perangsang kepada kolagen asal kulit 
• Menghalang sinaran matahari UV
• Agen yang aktif menghasilkan kolagen
• Anti penuaan 
• Meningkatkan stem cell kulit 
• Memutihkan kulit dengan lebih pantas
• Membantu menganjalkan kulit
• Membantu menghilangkan kedutan 
• Mengecutkan jerawat 
• Membantu menghapuskan parut hitam 
• Mengurangkan jeragat
• Mengatasi masaalah kulit yang bersisik 
• Melembabkan kulit yang kering
• Membantu menghaluskan kulit
• Mengatasi masalah kulit rosak 
• Mengatasi masaalah sakit sendi tulang
• Boleh digunakan oleh Ibu mengandung 
• Boleh gigunakan oleh ibu menyusu 
• Mengurangkan stretchmark 
• Mengurangkan selulit
• Mengurangkan kadar kolestrol turun 
• Menolong mengatasi masaalah rambut 
Membantu masaalah bibir mengelupas
• Menyihatkan dan menyegarkan tubuh
• Membantu membuang toksin di dalam badan 
• Boleh digunakan oleh lelaki & wanita 
• Pengeluaran susu ibu meningkat
• Mengawal dan melansingkan badan
 Kini didatangkan dengan pek berkembar..lebih jimat dan lebih hebat didatangkan bersama sebotol tablet SSWKC dan krim ibu jerawat percuma

HANYA  1 SACHET sebelum tidur kulit akan glowing dan jerawat kian PUDAR!


Teknologi terbaru dari JAPAN & FRANCE digunakan dalam proses pembuatan produk ini untuk menghasilkan produk berkualiti tinggi, pantas diserap ke salur darah, menggunakan teknologi nano menghasilkan butiran halus molekul nano untuk diserap pantas oleh badan dan memberi kesan yang diinginkan seawal 3 hari.


Bahan-bahan utama:

Wild Blueberry Stem Cell, Blueberry Stem Cell, Raspberry Stem Cell, Green Apple Stem Cell, Apple Stem Cell, Snow Lotus Stem Cell, Green Tea Stem Cell, Tomato Stem Cell, Swiss Red Grape Stem Cell, Grape Stem Cell, Argan Fruit Stem Cell, Rosella Stem Cell, Cranberry Stem Cell, Blackberry Stem Cell 


Kesan Lebih Hebat, 
Harga Jimat dengan 70 sachet !!

percuma Tablet Kunyah/Kemam SSWKC 30 biji dan 
percuma Serum Muka SSWKC

Krim Ibu Jerawat Secret Skin White adalah penawar kepada semua masalah :-

JERAWAT BATU

JERAWAT PASIR

JERAWAT GATAL

PARUT JERAWAT DEGIL

Kesan lebih pantas berbanding produk jenama lain!! kerana 14x stemcell, 1,600,000mg collagen nano!! 


Tak rugi anda mencuba !!



TESTIMONI 





PROMOSI pek berkembar

LIMITED EDITION ONLY, while stock last

2 Jar 70 Sachet x 15gram 
Free Gift (bergantung pada HQ)
tablet kunyah + Pil Ibu Jerawat
(1 jar ada 35 sachet ye sayang2 semua)


HARGA hanya ; 


RM 130.00

SMS/WHATSAPP 012 4003624

pages FB : https://www.facebook.com/syielashoppe
FB : https://www.facebook.com/semekarartie




GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK


PING JE