AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !

Salam dan selamat pagi..

Semua tahu merokok ni membahayakan,memudaratkan tapi nape ye ramai jugak yg masih merokok.. konon dh jadi tabiat... yang hairannya bila bulan puasa boleh pulak puasa rokok seharian tapi lepas bukak puasa bermula la pulak aktiviti 'menghalau nyamuk'.


Agaknya kenapa dorang merokok ye... duit dh byk kot.. hobi... saja suka2... release tension... ada aja alasan & ulasan dorang nih...

Pada mereka yg merokok tu sudah2 la... bak kta org kedah otak ada pikiaq la no... kesian org lain yg terpaksa menanggung kesakitan ats asap korang tu... nak2 ibu mengandung macam aku ni... hish x suka sungguh kalau ada si perokok yg berdekatan...

Moga si perokok semua dapatlah berubah sikap... pakat2 kata  AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA ! :)

Sesapa join jugak klik SINI ye...

P/S : kalau terasa duit dh byk sgt buatlah amal kebajikan ye..

5 comments:

  1. dari blog abg ben...
    jom singgah blog Haris...
    follow lebih baik...he3...

    JOM TERJAH SINI!!

    ReplyDelete
  2. Salam ,

    Terjah & follow dari Segmen BA

    http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

    FB: ALady NamedYanty

    Katakan TAK NAK!

    ReplyDelete
  3. salam.. singgah dari blog incik otai.. dan terus follow.. selamat berkenalan :)

    jom ke sini :
    http://www.my-shopping2u.com

    ReplyDelete
  4. haris,yantiey&shopping2u.

    salam kenal...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..abah anak2 akak bukan perokok..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE