Katak Oh katak

Disuatu masa dahulu katika Aiman berumur 2 thn++... walaupun citer dah basi tapi still nk kongsi jugak...

Memiliki seorang ank mmg mengharukan.tambah lagi disaat2 mereka membesar.Aiman.... mmg petah berkata2.... alahai ada saja pertanyaan dan persoalan.sampaikan kdg2 x terjawab dan kdg2 blh kelu lidah tuk memberi jawapan... kekadang terpikir jga... aku dulu rsanya x penah tanya soalan sebegini... anak2 zmn moden ni... ada sja pertanyaan yg boleh mengganggu ketenangan jiwa....

Pernah di tanya abah pasal katak.Ni antara dialognya

Aiman : abah kenapa katak tido kat celah batu. 
Abah : owh sebab memang tempat tido dia kt situ
Aiman : cian dia abahkan. mesti sejuk sebab x dak selimut
Abah : xpa dia dh biasa camtu.kulit dia dia ada so x payah selimut pun x pa
Aiman : x sakit ke kepala dia tido camtu je. xdak bantal
Abah : x lah dia dh biasa
Aiman : Napa dia x pakai baju?kasut? kaki dia  x sakit ke kalo jalan..
Abah : mama ooo mama mai sini kejap tolong jawap sat kat aiman ni... abah dh x dak idea ni
Mama : ?????? dah la Aiman jom mandi dulu dah busuk tu nanti esok mama cerita pasal katak tu....


Aiman oh Aiman ada saja soalan yg bukan2..

2 comments:

  1. kihkihkih sampai xterjawab pertanyaan anak

    ReplyDelete
  2. haha. tepu nak jawab soalan budak kan. tu baru sorang. kalau sekelas? huhu.

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE