RELA TERPAKSA

Assalamualaikum...

Syiela dapat arahan dari kampung.Hujung minggu ni semua warga keluarga Mat Salleh mesti balik kampung. Tugas telah bersedia.

Lokasi : Hutan Kampung, Alor Setar
Jam  : pagi sampai petang (16/7/2011) lagi lama lagi bagus
Acara : Kacau dodol

Alamak ayahanda telah bertitah tiada siapa boleh ingkar. Sebenarnya ini macam acara tahunan sebelum menyambut puasa. lagipun dapat mengeratkan hubungan adik beradik.Selalunya bila dapat arahan macam ni memang semua berduyun balik la.Tiada siapa berani ingkar.Barang siapa yang ingkar balik kampung nanti memang bernanah la telinga 


*** ADA SESAPA KE TERINGIN NAK MAKAN DODOL ***

14 comments:

  1. klo nk lagi best.. dodol tu kna kasi kt nina skit :D

    ReplyDelete
  2. bgus nye menurut perintah ^^

    ReplyDelete
  3. Niena : hehehe hokeh

    terbelog : mcm tu la kan.. dah dorang teringin nk mkn kita sebagai ank2 patut ikut :)

    teciq : nak happykan dorang di akhir2 usia :)

    ReplyDelete
  4. saya..saya..hehehe

    kita mmg suka makan dodol...lagi2 dodol yg lembut..licin dan tidak berapa berminyak...hehe

    ReplyDelete
  5. hehehe..apik taknak bernanah telinga..bek balik..hahaha

    ReplyDelete
  6. waaa,dodol. sedapnya :) kirim kat ca'ah!!!!! hehe

    ReplyDelete
  7. mggu lepas rumate bru blik dri kedah jgk bwk mai dodoi..sdp..hehe :)

    ReplyDelete
  8. hoho... syok tu... berkumpul sama2 kacau dodol...

    ReplyDelete
  9. wahhh!!... dodol!! nak gak!! huhu~..

    ReplyDelete
  10. nak dodol jugak!kirim ea nnti..hee:)

    ReplyDelete
  11. sepet kuku : resepi kampung ni.. mmg sedap

    apik : hehehe mmg pun boleh berdarah2 lg

    niena : hmmmm sedapkan.. tapi selalu buat yg biasa je

    Ca'ah : kak tolong mknkn ye :)

    wani : hehehe akak baru nk kacau

    nasriq : sbnarnya ayah tu nak anak2 berkumpul bersama membanting tulang :)

    Gary : hehehe.. tungggggggu!

    Myhatiku : ok tunnggggu jugak :)

    ifwat : sabaq no..sabtu baru nak blk kacau

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE