keychain kucing

Assalamualaikum


Alhamdulillah akhirnya yang ditunggu tiba. Ini ada lah keychain pemberian cikharty sempena 30 orang terawal yang join GA dia. so comel kucing ni... jauh terbang ni datang dari kuching lg ke Kedah :)...Thanks ye cik harty. GAnya sedang berlangsung lg buat masa ni.So bagi sesapa yang nak join KLIK SINI . ada masa lagi ni.Tarikh tutup 10 june ni.Banyak hadiah menarik.Jom meriahkan GA dia sambil tu boleh eratkan hubungan antara blogger.

To Cik Harty terima kasih atas tanda ingatan moga persahabatan maya ini berkekalan hendaknya ye :)

*** Jom join dan support GA dari Mama Pipie sempena pembukaan kedai baru beliau.Jom kesana jamu mata kot2 ada yang berkenan nanti :)

30 comments:

  1. alolo...kucing..comeynye laa...

    ReplyDelete
  2. malas pulak nak masok GA2 ni
    hg wakilkan tuk aku boleh hehehe

    ReplyDelete
  3. comelllllnyeeeeeeeee...nak juagak!!

    ReplyDelete
  4. akak, nak jugak lah.. chomey seyh ! :)

    ReplyDelete
  5. kat sarawakk mmg bnyk kucing comelll..hehehe....rambang mata kalu nk pilih...best dpt hadiah..hehe

    ReplyDelete
  6. waaa... comelnya :) jeles la org tu dpt hadiah :D

    ReplyDelete
  7. izan & ieyla : mmg sgt comel

    el : ok bebeh

    sueshe & bebel makcik : jom join lambat lg tarikh tutup tu

    Nyue : tak pernah sampai sarawak lg...

    oopet : jgn jeles join la skali

    ReplyDelete
  8. Bestnyaaa. Comel keychain tu ^_^

    ReplyDelete
  9. Comeelll... boleh buat tambah koleksi yg ada ye Syiela..

    ReplyDelete
  10. Keychain kucing from Kuching... sweet

    ReplyDelete
  11. Keychain kucing from Kuching... sweet

    ReplyDelete
  12. comel sangat keychain kucing tu!

    ReplyDelete
  13. Comel keychain kucing tue...tahniah!!

    ReplyDelete
  14. alahai comel kucing tu. comel! comel! :)
    tahniah kak :)

    ReplyDelete
  15. ingatkan bagi kucing betul tadi...

    ReplyDelete
  16. @Tukang Karut hohoho tidak.. saya tak boleh main kucing kang kena asthma

    ReplyDelete
  17. Tahniah cutenya kucing tu..hikk2x..

    ReplyDelete
  18. urusan kerajaan tu jgn men2 hehe ^_^

    ReplyDelete
  19. Comel je kychain kucing tu....

    ReplyDelete
  20. wah...ade entrt erk. soe..hannah jarang berbw skrng. esk nm pemenang akn diumumkan. insyakah. step by step. tq

    ReplyDelete
  21. saya sampai usdah tak dapat..mana lak cik hannah tu pos entah laa..

    ReplyDelete

Orang Sayang Darwisy ^_^


GUA BLOG


CARI MEMBER

BUSUK

PING JE